miercuri, 17 octombrie 2007

Capitolul 4: Videopoem

Trebuia sa am si eu unul , nu? Din pacate, nu imi apartine... este clipul autentic al formatiei Slipknot... Cum? Nu ati auzit de ea niciodata? Mi se pare normal... Cam limitati... anyway... este unul din cele mai bune piese like ever... si va ramane asa mult timp.... cel putin pentru mine...

De ce "capitolul 4" ? Videoclipul este SELF-EXPLANATORY ! Just read the lyrics...

Enjoy: Slipknot - Vermillion Part 2 ( with lyrics ) - courtesy of Youtube.com !



PS: daca v-a placut clipul, nu incepeti sa downloadati Slipknot. Doar "Danger" mai este in stilul "Vermillion Part 2"... restul sunt extrem de heavy, pe placul meu,dar sigur nu al vostru !

Un comentariu:

  1. se pare ca unele lucruri sunt prea "grele" pt. a fi comentate....
    oricum..nu ma pot abtine sa nu fac o analogie intre blogul tau si.....opera unui scriitor clasic...stii cand eram in liceu si ne intreba profa:"ce a vrut sa spuna scriitorul aici?"...si noi dadeam diverse variante..si apoi venea si spunea...Nu! scriitorul a vrut sa spuna...noroc ca ne esti contemporan...:))) la o adica aflam, nu trei sa vina nistiu cati critici sa se bata in pareri...sau nu aflam?

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010