duminică, 1 februarie 2009

Funny thing happened....

... last night!

Dupa o masa copioasa la trattoria di nave, undeva pe la parcul libertatii, unde va recomand pennele sicilene, am ajuns la un moment in care nu era nimic de facut.
Therefor, m-am bagat la un somn.
Nu conta faptul ca am dormit zilele astea intr-una.
Pur si simplu am adormit instantaneu.
M-am trezit la 1 noaptea.
Apoi la 12 noaptea.
Apoi la 4 dimineata.
Mentionez ca acel 1 din noapte eram chiar eu dar eram de nerecunoscut.
In sensul ca eram asudat, imbracat de strada si cu o burta mult mai mare decat cea cu care sunt obisnuit.
Insa am fost de am facut 3,14-3,14 si m-am mai linistit si am adormit la loc.
Pe la 4 insa imi fac o cafeluta si ma apuc sa mai rezolv niste trebi.
In timp ce mi le rezolvam, carevasazica treburile, pe la ora 6 primesc mesaj.
Mesajul era de la cineva caruia nu ii vom pronunta numele din motive inadmisibile.
In mesaj mi se mentioneaza faptul ca unele piedici sunt rezolvabile.
De asemenea, cum ca nu am nevoie de acordul unei persoane pentru a face ce imi doresc.
Cu toate ca lucrul din paragraful de mai sus imi era arhi-cunoscut am incercat sa privesc printre randuri.
Din pacate, noul meu E71 nu are optiunea de a citi printre randuri.
Astfel acest mod de a citi ramane o necunoscuta pana la aparitia unui update software pentru (am mai zis?) noul meu Nokia E71.
Printre altele, acea persoana are sadica placere de a ma invita sa dam impreuna ochii.
Cui sa ii dam inca nu am aflat, probabil era printre randuri scris.
Insa in nici un caz nu mi-as dona ochii mei verzi-albastrii(dimineata) sau verzi-caprui(seara).
Mesajul se incheie cu , citez: " [...], sugerandu-mi parca randurile ascunse ale mesajului.
Dupa recitirea mesajului, am baut redbull fara a avea un redbull la indemana.
Si am facut exact ceea ce ar face un om normal in situatia de fata.
Si anume, move on, asezarea telefonului pe birou, in husa lui si continuarea treburilor.
Continui treaba pana pe la 11 cand clachez de somn din cauza orelor de somn deja acumulate zilele precedente.
Asta pentru ca .. unde-s multe se aduna si mai multe.
Setez alarma noului meu E71 pentru ora 13.
Somnul ajunge mai greu pentru ca eram tentat sa taxez indolenta mesajului printr-un mesaj sarcastic si ironic, tipic mie.
Renunt insa si adorm.
Ora 12 vine cu un telefon si o vizita din partea mamei mele.
Dupa o jumatate de ora adorm din nou, setand in prealabil alarma unui telefon oarecare ptr ora 14.
Bineinteles, era noul meu E71.
Telefon care reuseste sa ma trezeasca pe ritmurile docente ale lui Bach fix la ora necesara.
Incercand sa rezolv o vesnica problema a scurgerii din baie, ma vad nevoit a ma accepta infrant.
Am reusit insa sa mut toate cele aflate in baie pe hol.
Si apoi am spalat 2 masini de rufe.
In acelasi timp am reusit sa creez o mini-piscina in baia mea.
Asta pentru ca 3 Peak de desfundat tevi nu au reusit sa realizeze o alunecare facila apei prin teava.
Astfel cauzand inundatia din baie, fiindca toata apa ce intra in cada, impinsa de masina de spalat, reusea cumva sa iasa la suprafata ca o fantana arteziana in noua mea piscina.
Am vrut sa fac poze insa nu am vrut sa arat oroarea noului meu delicat E71.
Astfel s-a facut ora 19.
Desi aveam planuri pentru weekendul asta, nu s-au putut realiza.
Lucru care mi-a lasat ore goale.
Ceea ce a dus la inevitabilul fapt de a ma mai odihni intre 19 si 23, singur in patutul meu, sub ochii pisicutei mele scumpe.
Si acum s-a facut ora 2, ora la care iar nu am stare si chef de nimic.
Asadar, probabil imi voi termina cafeaua si voi dormi la loc.

Insa.. what's the funny thing that happened?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010