marți, 22 septembrie 2009

I want you to know that I know

AS: am scos autoplay-ul melodiei Snuff... multa lume era deranjata de melodia cu cele mai puternice versuri ever! Happy now?...

20.09 - 2009 - ora 20:09 ... 9-2=7... eram in fata blocului cu un grup de amici.. stand la traditionala cafeluta de seara... cu tigarica in mana... asteptand momentul magic cu 3 de 2009 ... si a venit si , fantastic, s-a intamplat fenomenalul... adica.. NIMIC... cu alte cuvinte, totul a fost perfect...

Sa aducem acum un mic omagiu, creat de mine, unor buni prieteni care au luat-o impreuna pe calea gresita a casniciei:



Si acum sa revenim la subiectul de azi.. si anume la ce am mai facut eu... exact... NIMIC... eh, aproape nimic.. in afara de multa munca si ceva mai multi nervi decat de obicei am facut un lucru exceptional... ma intrerupe mailul... "Szilard has sent you a photo".. what? cine dracu e szilard si cum i se pronunta numele? ok.. acum ca m-am minunat destul de fenomenul spam, sa revenim...

Acel lucru exceptional s-a intamplat vineri... eram acasa... pana de curent de 1 minut.. insa atat a durat la mine in zona.. in cealalta parte a tineretului intunericul domnea.. la fel si cealalta parte a cartierului Tineretului, care zacea intr-o imensa bezna cauzand totodata si o lipsa de putere, exprimata in volti, pentru switchurile ce au grija de netul meu.. deci nu am avut net... pana a durat vreo 3 ore... asta a fost descrierea/ipoteza lucrului exceptional...

Acum sa stabilim starea subiectului principal... de-abia trezit dintr-un imens somn fantastic de bun, tocmai ce isi pregatise o foarte buna si calda cafea si incepuse sa o deguste cu dispret fata de amorteala asa zisei dimineti... se pregatea intens pentru a munci efectiv... deci aproape semi-binedispus ...

Insa daca nu era net, nu avea ce face subiectul nostru, adica eu... Si, in acel moment de teribila inspiratie, gasi un anume lucru langa birou.... si anume: penseta ! Si, ca orice om normal si plin de curiozitate, am zis sa vad ce poate face aceasta... logic, nu?

Asa ca, precum v-ati dat si voi seama in timp ce faceam tranzitia de la persoana a 3-a la persoana intai in randurile de mai sus, am luat instrumentul magnific si o oglinjioara mica si am inceput delirul...

Si am inceput... un fir, al doilea fir, prima lacrima... urmatorul fir, prima stergere degetului pe care curatam penseta... inca un fir, urmatoarea lacrima... schimband zona de actiune, alte doua fire au picat razant din locul lor, precum si o conglomerare de umezeala mi-a blocat vederea... am facut o mica pauza pentru a-mi sterge ochii... stiti cum se zice doar... "daca nu ai vedere e vai de picioare"... normal ca nu stiti.. doar ce am inventat-o...

Si revin si culeg fire ca floricele plouate de debitul meu de lacrimi... o multime de firisoare dese ca iarba picau nemernicului instrument de tortura... degetul meu se umpluse si a trebuit sa schimb locul de curatenie cu un altul... alt deget.. si alt deget si alte fire si alte lacrimi si alte fire si inca un deget... ochii mei curgeau ca dambovita cand era curata ... si nu, nu pensam o ceapa... ci, da, am facut-o si p-asta... I KILLED MY NOSE HAIR... pe romaneste, m-am epilat in nari!

Chinul a luat final destul de repede... rezultatul? Respir mult mai usor! Deci recomand sa faceti si voi asa ceva neaparat! It's a must!

Si acum:
PERLA ZILEI: "O sa trag la sala toata iarna si la vara am sa fiu... boschet" - Grasu - 22.09.2009

Acestea fiind spuse (urata vorba), va las cu o alta melodie fantastica, nu-i asa?... o melodie care te calmeaza si te enerveaza si te duce la extrem si te streseaza si te impulsioneaza si te incita si apoi te calmeaza... Sper sa va placa, nu-i asa?... I WANT you to like it... RECOIL - WANT ! Enjoy!

Un comentariu:

© Micutz @ 2007-2010