vineri, 26 februarie 2010

Noutati nespectaculoase

hello, hello, hello ... am putin timp liber... si am zis sa mai scriu... ia uite.. deja un super sozo-articol... lasati-mi comentarii ... mda... e a treia zi in care ma trezesc la 7-8 ca sa muncesc pana tarziu in noapte... ca sa punem toate lucrurile la punct... cu mici pauze , bineinteles... azi insa am inceput muncind si apoi am plecat pe la banci si lumini si realuri... si nici macar nu am putut sa car banii acasa caci tirul meu aurit a facut pana de dorinta de a ajunge la banca... dau cu presupusul ca inca nu m-a sunat sa imi spuna de ce nu a ajuns.. am aflat ca tir inseamna transport imaginar rutier... insa nu cred asta... dar, ma rog, nu are nimic ca nu a ajuns, o sa rog bancherii sa vina personal cu sacii si sa facem castele din bancnote si apoi sa ne batem cu mancare prin castele... bani murdari, nu gluma...

apropo de mancare.. azi mi-a fost foarte sete... de ce? apai... asa e cand n-ai apa`n casa... mi se termina apa... si a trebuit sa stau vreo 2 ore fara sa beau ceva... de ce? pai doar nu era sa beau clor de la chiuveta, nu? si langa mine nu mai aveam decat vodka, suc de mere ptr vodka si 2 sticle de cola... si va intrebati acum "pai si de ce nu ai baut una din ele?"... pai... vodka nu puteam sa beau ca trebuia sa conduc apoi... sucul de mere nu puteam sa il beau, vodka cu ce o mai beam apoi?... iar cola... nu mai beau de o saptamana si ceva... DA! m-am lasat de cola... yeeeee... si de acidulate in general... in curand o sa ma las si de urmatoarele: femei, ciocolata, apa, masturbare, inhalare, expirare... dar acum sunteti nedumeriti si o sa intrebati: "de ce ai zis apropo de mancare?"... ah, nu de asta erati nedumeriti? ci de ce am zis ca ma voi mai lasa? trecand peste asta... ieri am fost de mi-am luat un simplu meniu cu un singurel si unic snitel gigantic... si duduia de acolo mi-a zis ca am si un suc gratis.. bineinteles, niciunul neacidulat... si am ales sprite... si dupa ce am papat am zis sa calmez setea cu un pic de sprite... instant m-am balonat si burta mea deja impingea in birou... aveam continua senzatie ca scaunul meu se departeaza de birou... si totusi, inca mi-e foarte sete...

aaaahhh... asa da... apa... nu mai beau cola din acelasi motiv ptr care nu mai beau nici ceai (lipton, nestea, etc) si anume: cariaza dintii !in plus, baloneaza extrem de mult... so... gata, domnule... viata sanatoasa... apa si atat... pai ce atatea placeri? n-am dreptate? nu mai ... cati ani am fumat si am baut numai cola nu am primit nimic... daca tot intarzie, nu le voi mai consuma... ce sa intarzie? pai stii cum e aia cu "vreau sa-mi dai ceva ce sigur nu ai cum sa imi dai" ? raspunsul e simplu: cancer domne! .. ala e singurul lucru pe care il vreau si nimeni nu poate sa mi-l dea ! asa ca daca tot intarzie, macar sa nu il ajut, nu?

mi-a recomandat o prietena o super crema... azi am inceput tratamentul respectiv... zice asa: "[...]are actiune revigoranta , decongestiva si hidratanta care confera pielii un aspect reintinerit, placut si catifelat, redandu-i stralucirea naturala" !!!... mirabolant, nu? si mai zice asa: "[...] contribuie la actiunea lipolitica de indepartare a depunerilor excesive, inestetice de grasimi, reface tonusul muscular" (asta care nu il mai am eu acolo ), "structura si proprietatile de elasticitate ale colagenului din tesuturi"... se numeste supliform... si ar trebui sa ma ajute sa dau jos celulita din jurul burtii imense.. si mai costa si doar 10 lei! so, vorba lui cartman, why the fuck not?.. bine, problema ar fi ca pute... dar.. mi-a zis cineva ca s-a inventat o chestie super tare: sapunul!... insa.. in februarie ?!? sapun ?!? ceea ce nu inteleg eu este de ce spune sa aplic prin "masare blanda".... adica... doar nu scoteam tubul si incepeam sa imi dau peste zona afectata ca si cand as da cu un bici si sa ii zic "asa, da, aplica-te singur, gelule, da, asa, imi place cum te`ntinzi tu, da, tu stii cum imi place", nu? bineinteles ca nu... doar e gel, masculin, daca era crema, feminin, mai discutam insa...

ah.. am fost la IMAX... si nu pot sa zic decat: asa trebuie vazut un film! ... ecranul gigantic, ochelarii 3D polarizati ce acopera tot (chiar si ochelarii de vedere), senzatia de spatiu, locul generos pe scaun, sunetul clar... ce nu mi-a placut a fost insa faptul ca se auzea proiectorul... asa ca nu va luati un loc pe randurile de sus... un rand 7-8 ar fi perfect...

cam atat ca mi s-a uscat si incalzit gelul... asa ca.. tre sa fac un dus, curat si sa ma reiau iarasi de treaba... pentru a avea un weekend incredibil de fabulos cu cel putin o zi in care sa nu ma muncesc.... nu imi iau la revedere de la voi fara a va lasa cu niste linkuri pe care le recomand... asadar... azi va voi recomanda 5 clipuri, un canal si o reclama! Si va sfatuiesc sa cautati si sa vizionati toate mini-episodutele de pe youtube cu "scenes from a hat"! Va asigur ca o sa radeti cu lacrimi privind cum improvizeaza acei comici!


= Tom Boxer si Antonia - Morena 1080 full hd ... o piesa care imi place foarte mult... si pana si melodia e foarte fashion !

= Beyonce si Alejandro Fernandez - Amor gitano ... nu e clipul piesei dar merge .. zorro merge oriunde! spanish dancing is nice too!

= Duffy - Rain on your parade! - fascinabila voce

= 3 doors down - here without you.... am ascultat-o azi in masina si am vrut neaparat sa o sharuiesc cu voi...

= MeatLoaf - Paradise by the dashboard light! ... o melodie goldie ce merge excelent la karaoke si o prestatie scenica specifica artistului!


Vreau insa sa va recomand acest canal youtube... un user ce studiaza probabil sa devina regizor/actor... o cheama Natalie si este o asiatica foarte desteptuta si funny! Este singurul canal la care m-am abonat... cate un clip nou la 2-3 zile... so nice... so "hit it like a man" and rate her cos "your mum rates me"... se numeste communitychannel... dar puteti da click aici:

- moment publicitar!

Acestea fiind spuse, va urez numai zile placute si daca nu vi se intampla asa ceva atunci I don't care!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010