vineri, 1 octombrie 2010

Efectiv ajunge

Yuriko Omega din RedAlert3 spune: "That's enough!" ... asta zic si eu... oficial, efectiv, declar saptamana asta de munca incheiata! Serios! Ajunge.... Nu ca m-as plange ca am de munca.. dar.. probabil raceala e de vina...

Mda... am o mare (c)rasheala, crunta si apriga... se mai poate citi crash-uiala... si ma chinuie maxim de rau... ieri cred ca am baut 10 ceaiuri fierbinti... si nimic... acum le iau cu multa miere... mult mai bune par... si cred ca ar trebui sa mananc... ca sa pot sa mai iau o pastila... sau un pumn de pastile mai bine... poate face soc maxim si fuge .. desi.. n-am eu norocul asta... asa ca mai bine nu incerc....

So.. declar saptamana incheiata... voi mai lucra insa la niste pozici.. si atat... vreau sa ma odihnesc in weekendul asta... caci miercuri seara am avut un frison cum nu cred ca am mai prins vreodata... si eram infofolit in 4 bluze si m-am ridicat sa ma spal pe maini cu spirt ... si ma uitam in oglinda la cum tremuram... fantastic sa nu te poti opri si sa te si vezi... la fel veti fi voi, cei care fumati, la batranete... veti tremura si va veti vedea si nu veti putea opri miscarea... so stop smoking tobacco!

btw.. de ce e mierea poliflora? ca ia de la mai multe flori sau de la mai multe tipuri de flori? weird (question)... e ca si intrebarea aia cu... daca cosmosul e negru, cerul de ce e albastru? si daca zapada e din apa incolora, de ce e alba? si daca Micutz e un zeu suprem ( si atat de cald I might say), de ce raceste?



Mda... in rest... nimic iesit din comun... munca si iar munca... am stat numai in priza... de asta si vreau o pauza... anticipez un inceput de saptamana si mai dificil ... asa ca weekendul asta vreau sa lenevesc maxim!

Pacat ca sunt racit insa... daca imi e rau iar, nici sa ma odihnesc nu voi reusi... si nici n-are nimeni grija de mine... missy n-are degete opozabile, sau, ma rog, degete... ba nu ma rog, glumeam... dnul Marinescu e departe in delegatii... si sunt prea mare sa ma dadaceasa mama mea draga... care, apropo, mi-a facut porumb fiert iarasi... abia astept sa ajung sa "ridic pachetelul"... deh, daca n-am aragaz, macar am... rabdare !

Dar uitati ce papusica am:



Ah .. veste, mare veste... m-am indragostit... maxim... si acum voi copia ceva ce am gasit jos in fundul paginii blogului: " Acest blog este menit sa fie luat in considerare ca un mare pamflet (...)"... so... sa rectific... nu m-am indragostit... nu mai imi trebuie mie asa ceva.. am avut si asa ceva ... toate la vremurile lor... acum insa... ca un batran fertil si pervers ce-mi sunt... ma uit la filme... si asa ma indragostesc... altfel cum?!?

Ca o mica paranteza... da... octombrie... si fac 28 de ani luna asta... cheeeeze... cine ar fi crezut ca pot atinge varsta asta?!? nici macar eu! so... da... fabulos de tare... n-are nimic, la 40 probabil voi posta pe ACEST BLOG iar si voi scrie ceva de genul: "buey, astia mi-au pus baterie cu energie interminabila... ca nu-mi explic rezistenta mea!"... so... da.. momentan cred ca am duracell in mine... ca prea sunt proiectat sa rezist, sa rezist, sa rezist, sa rezist, sa rezist, sa rezist... (dor degetele, de ce naiba nu am dat copy/paste?!?)...

Revenind... o cheama Amanda... Seyfried Amanda chiar... si este nemaipomenita... actrita minunata, voce zglobie, gropita, model, funny si smart... adica... stiti bine ca eu nu zic niciodata ceva neadevarat, nu? (personal note: sa sterg disclaimerul de mai sus)... chiar am vazut-o in cateva interviuri ... si intr-un amuzant dialog la o tv de-a lor... va dau aici LINK .... ce ziceti? In plus o puteti vedea in filme precum Mamma mia (pe care abia astept sa il vad ca lumea), Dear John, Jennifer's Body (scena hot rau... kissing Megan Fox) sau Letters to Julliet... so... don't miss her... I did cos apparently she has a boyfriends... sucks for her... dar, lasand gluma la o parte... chiar e foarte tare fatuca... va mai las cu o scena din Mamma mia si cu o melodioara frumoasa cantata de ea...



Small and tiny PS: ... and I've (willingly) met my ex after 2 years of hiding my pretty face from such an encounter... so.. yeah... that was fun! Wasn't it? I mean the PS, about being small and tiny, that was fun... what else did you think?!?

Un comentariu:

© Micutz @ 2007-2010