vineri, 7 octombrie 2011

Aniversare

Hello ! Nu am timp sa iti scriu, caci mi-e tare somn si dimineata ma trezesc super devreme.. sper sa si reusesc... Vroiam sa scriu insa neaparat.. ca era pe lista de lucruri de facut azi.... ma rog, e ieri deja... in mintea mea este corect ceea ce am scris...

Anyway... ajuns acasa dupa o zi perfect de aglomerata, in care am bifat n lucruri de pe lista de "to do", dupa drumuri si alte multe task-uri, nu e nimic mai placut decat sa iti iei iubita in brate, sa o pupi si, dupa ce te dusezi si te bagi in pat sa adormi cu ea in brate... bine, pana se da jos din pat si adoarme pe unde considera ea ca e mai bine... si ramai cu perna cealalta... caci una este ptr cap si una de tinut in brate.. in ultimele 2 zile n-am dormit deloc bine...cred ca ptr ca am avut o perna pusa in dulat... de parca s-ar risipi de m-as folosi de ea...

revenind la subiect... trebuia sa scriu doar ca pe 3 octombrie 2007 am deschis prima oara un post aici... ala de bun venit.. si ma tin sa zic ca e aniversarea blogului... facu 4 anisori! asadar, si eu si dnul Marinescu ii uram La Multi Ani si la cat mai multe posturi ce n-ar trebui sa le citeasca nimeni pentru ca este, sa nu uitam, un blog neinteresant.

Vor mai veni insa niste aniversari curand... Si cum altfel sa celebram asa ceva decat, bineinteles, cu o poza cu mine! Caci eu am zis acum 4 ani: " Bine ati venit ! Urare de bun venit pe blogul meu... Sper sa va simtiti bine cu mine... pe blog adica ..." !


V-ati simtit bine?

4 comentarii:

  1. sarcasm,ironie,indiferenta,resemnare,dar optimismul este existent!sunt,insasi starile ce caracterizeaza o natiune,ce tinde incet,incet sa dispara.adiacent cu a ta cariera,incearca sa publici memoriile tale,intr-o biografie care sigur,sparge tiparele monotone ale vietii cotidiene.cat despre diferenta dintre o sala si sportul in aer liber....sa nu-ti para rau,ca orizonturile tale se deschid,fie si involuntar spre a doua varianta!nimic nu se compara cu o alergare in jurul lacului,existent in pracul tineretului.eventual,intr-o pauza de respiratie,ca tot ai un suflet bun,hranirea ratelor existente acolo,este foarte relaxanta.dupa aceea....o noua zi,noi griji si responsabilitati,noi palme date de viata monotona si acida.felicitari pt blog,LA MULTI ANI si mult succes in viata!!

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010