duminică, 6 octombrie 2013

Cu sau fara tremur

Cica fu tremur azi-noapte... 5.5 ...eu... l-am visat doar... dar amintiti-mi sa visez ca vine cineva dimineata cu biletul castigator la loto.. si mi-l lasa mie si apoi loteria se va inchide pentru ca le-am luat toti banii si nu mai au nici macar sa plateasca enel-ul sa le functioneze masinariile de biletat... se pare ca ce visez se transpune in realitate... asa ca ar trebui sa am alte vise... imi cer scuze daca v-am speriat, uneori nu imi pot controla puterile si se intampla si dezastre...

In mare parte, cand am suparari se intampla sa imi las puterile libere si astfel se elibereaza forte pe ici pe colo... la fel se intampla si cand sunt constipat, dar aici nu aveti ce face voi... in schimb, in cazul supararilor, ati putea sa faceti ceva.. sa ma tineti in puf, sa ma respectati, sa imi cadeti la picioare, sa va rugati la mine, chestii de genul asta...

Ma uitam la stiri azi dimineata... pfff... atatea scenarii dezastruoase... wtf? cutremure sunt si vor fi... asa functioneaza planeta.. care si-asa de`abia ne mai suporta... acum cateva zile citeam ca rusii si americanii au oprit zborurile militare in perioada 26 septembrie pana undeva in octombrie, perioada nedefinita, si, mai mult, si-au facut provizii de conserve de cateva miliarde de dolarei.. unii ziceau ca nu stiu ce cometa poate avea impact asupra pamantului, in cazul unui impact ce poate veni curand... poate fi legat de cutremure oare? nu cred.. desi am lipsit la orele zeilor de geologie si cosmologie...

Legat de stiri... avand in vedere ca nu le mai suport, pentru ca sunt numai tampenii spuse... rog televiziunile sa descrie moment cu moment ce s-a intamplat in viata Biancai Plasticsanu in clipele cutremurului, plus si minus 24 de ore distanta... va rog sa filmati si in dus, momentele de pe buda, precum si clipele cand isi aseaza silicoanele la locul lor. Pentru ca nu se stie niciodata cand va veni o replica si vrem sa stim toate detaliile. De asemenea, puteti sa va interesati si de alte asa zise vedete de la noi...

Oare ce au facut maidanezii in timpul cutremurului? Asta nu mai intereseaza pe nimeni....

Pe langa stiri, care nici ele nu puteau sa omita subiectul urmator, foarte multe comentarii pe net... si inainte de a intra un subiect vreau sa dedic un "`tu`va neamu`n dorsale" idiotilor care inca au ochii inchisi si cred ca exista cineva acolo sus..... cum sa spui ca se razbuna dumnezeu pe faptul ca omoram maidanezii? cum sa spui ca din cauza pacatelor umane ne va inghiti pamantul? si nu o spunea oricine, ci un preot care se ruga la nea sfantu dimitrie... inca nu imi vine sa cred ca traim in 2013, cu atata tehnologie si inca credem astfel de aberatii... si nu ma las, vreau sa intru un pic in subiect... bai tantalailor... cum explicati faptul ca saptamana asta s-a descoperit apa pe marte? dumnezeu a planuit asta in detaliu, nu-i asa? se plimba el prin curtea lui plina de nori si zice... "ma, ce-ar fi sa fac eu un univers"... si bang, aparu... "ba dar ce-ar fi sa fac eu doua creaturi ? " si bang.. aparura adam si eva... cred ca v1 erau identici... si a zis apoi.. "ma, ce-ar fi daca ii tai eu individului astuia cucu si ii pun altceva? si asa ma scapa pe mine sa fac altii si ma pot odihni milioane de ani, uitand de tot, caci se vor reproduce din astia doi multi....hmm... daaa... ce v2 dragut dar daca se vor imbraca in aur ca mine si viitorii preoti? cum ii deosebesc? ah.. gata.. le umflu plamanii de cealalta parte... si o sa le zic tate"... superb moment, v3-ul ... "ba, da` unde ii pun?"...si se plimba el prin tot universul... "ah, uite planeta asta e misto, hai sa ii pun aici"... "hmm.. dar au nevoie de conditii.. hai sa le pun apa...si pe planeta de langa ei le pun apa ascunsa, sa isi dea seama peste milioane si milioane de ani"... adica sapt trecuta... deja mi se umfla vena... tre neaparat sa fac articolul ala dictatorial si sa detaliez ce as face fanaticilor si idiotilor ce cred astfel de povesti DOAR PENTRU CA SUNT SLABI si au nevoie de o poveste in care sa creada pentru a nu isi taia venele in clipa asta! Nu mai discut subiectul ca deja mi se umfla mie vena cand ma gandesc!

Oare canadienii si politicienii de la noi ce sustin distrugerea unor intregi zone de la noi s-au gandit tot la o razbunare cereasca azi-noapte?

In alta ordine de idei, era sa scapam de tineretul nebun din bucuresti aseara... erau toti in centrul vechi... unde cad cladirile dar bautul si dantuitul continuau... fufele in rochite stramte ca doar ce e un pic de frig, nu? apropo de asta, am o intrebare: ba, te duci sa dansezi si sa te simti bine dupa o saptamana de munca sau sa etalezi faptul ca ai pierdut 10 grame in greutate saptamana asta? iar barbatii plini de candida si alte boli merg la agatat alte bolnave nestiutoare pentru a isi satisface nevoile primare.... anyway... e alt topic de abordat in viitor.. caci daca n-am mai scris, s-au adunat subiecte.... in fine, tineretul tamp a decis ca de maine sa mute boxele la ciorogarla pe pajiste si sa se distreze acolo in fiecare vineri si sambata noapte... serios, nu glumesc, acolo sa mergeti! "eram in masina si o prietena a zis <fata, nu mai misca masina ca ma sperii>, uuuu, aaaa, hihihihi", spuse o tampa intervievata dupa cutremur...

Oare Base se basi de frica in timpul cutremurului de azi-noapte sau a dormit la fel de lin si adanc ca si mine?

Tot la stiri am vazut cum s-au creat transee in pamant in urma cutremurelor din zona galatiului... nuuuu, nu e din cauza atator ape varsate si impotriva carora suntem inapti sa facem ceva... caci primele sisteme de canalizare au fost recent, acum 5 mii de ani si tehnologia inca nu e finalizata... adica sigur nu e din cauza atator ape ce intra in pamant si macina tot... noooooo... e greu sa facem niste sisteme de canalizare sa nu mai existe inundatii nicaieri... tot in articolul ala dictatorial va trebui sa scriu cum orasele ar trebui rase de pe fata pamantului, unul cate unul si cladite sisteme independente sau semi-independente, sa zic acum doar dpdv energetic, dar si din alte puncte de vedere. Caci se poate! Sigur, ne trebuie bani si oameni destepti... de fapt, bani.. ca de am avea bani, nu ar mai fi lipsa de oameni destepti.... CAND TE PREOCUPA SUPRAVIETUIREA TE DOARE IN CUR DE DORINTA DE A CUNOASTE, A INVATA, A INVENTA, A DESCOPERI! Te intereseaza mai mult doar ce ai de bagat in burta si daca ai unde sa dormi luna urmatoare... nu mai bine ar fi sa existe o singura moneda, bani suficienti pentru fiecare om, taskuri stabilite pentru fiecare om in parte, sa ajute, sa creeze, sa nu se gandeasca la propria avere, sa existe un maxim de avere posibil... si sa ai ceva ce stii sa faci si sa il faci, altfel sa ti se ia din avere daca nu il faci... duce spre comunism, dictatura, nu? ah, lasa ca economia mondiala, democratia impusa de sua e cea mai buna... sua nu mai are bani.. punct... vine o noua criza datorata lor... minunat, nu? bine ca au cel mai bun sistem , cel democratic... si au ajuns unde au ajuns... vai de ei si de noi... vin vremuri grele rau ... si nici 1% din miliardele de oameni nu sunt constienti...

Sunt preocupat prea mult de faptul ca nu am ce manca si bani sa imi asigur unde sa stau pentru a imi deschide mintea spre alt viitor, pentru a initia partidul micutzicidian, asa bine-gandita prescurtare PM, care sa conduca Romania spre un viitor mai bun. BA! Voi v-ati uitat vreodata pe harta Europei sa vedeti cata tara avem?!? De ce ma nu suntem printre puterile lumii? Ca ne-am vandut tot ma! Ca preferam sa luam un ban in loc sa ne facem noua bine.. sa am eu, politicianul, portbagaj mare in jeep sa imi bag mancare pe care o arunc jumatate oricum! de-aia! ca ne preocupa niste caini in loc sa abordam subiecte noi de discutie, de imbunatatire a tarii! ca luam subiecte vazute afara si le implementam la noi... pai ba, ei au alte conditii , de-aia ii preocupa rahaturi... uita-te ba politicianule ca majoritatea se gandesc ce pun maine pe masa copiilor... si tu vii sa declari ca esti pro sau impotriva legii eutanasierii? da-i in gtm de caini! ca nu ii punem pe masa!

Deviez de la subiect oricum.. probabil din cauza dezgustului si a dispretului ce sunt stocate in mine... Haideti sa va mai dau o ipoteza... pregatiti-va de razboi! nu nu, nu de cel mondial ce va veni cu siguranta... ci de cel intre noi si rusi.. de ce? pai eu cred ca, de fapt, rupturile astea de pamant, transeele de dupa ape/cutremur, sunt de fapt facute de rusi ma... de ce? pai au vazut ca nu pot cuceri pe plan politic (am inteles ca au declarat ca arcticul e al lor, tare, nu?) si au zis sa incerce asta... muta placile tectonice si ne vor lua moldova ma... nu moldova republica, ca aia ne-au luat-o de ceva timp... moldova asta cu iasi, bacau, galati... ne-o iau cu forta... ba si m-am amuzat tare... cica cerem ajutor din strainatate pentru explicatia cutremurelor... serios? adica.. am vazut 5-6 insi geologi veniti acolo in zona... astia erau tot ce aveam noi?!? tot?!? adica.. atat?!? ah da, stai ca facultatile ce au produs geologi in trecut i-au invatat, de fapt, cum sa lucreze ca jurnalisti, tiristi, taximetristi... ca doar ce sa faci ca geolog in romania, nu? de unde fonduri geologiste?

Ar fi fost interesant la ultimul recensamant sa intrebe si despre urmatoarele subiecte:
-ce facultate ai facut?
- una singura sau ai mai facut si alta?
- lucrezi in domeniul vreuneia din facultatile absolvite?
- daca da, poti sa traiesti fara a face spaga sau bani din zugraviri, reparat un pc si lucruri extra domeniului de activitate?
- daca nu, poti supravietui?
- cate ilegalitati pe zi trebuie sa faci intr-o zi in medie pentru ca urmasul tau, copil fiind acum, sa aiba paine pe masa?
- avand in vedere jobul pe care il ai, cati copii ai de gand sa ai per total?
- daca mai mult de 1, de ce?
- daca mai mult de 7, e vreun alt motiv in afara de cel al alocatiei?

E bine insa ca bagam in puscarie oameni cu bani, voiculescu, becali... de ce ma? lasa-i ma liberi.. ca au bani .. obliga-i insa sa faca ceva cu banii aia.. ceva productiv... ia-le ma banii cu care au pacalit statul... cu dobanda... nu... ii lasam cu banii in conturi, dar le dam mancare si cazare in valoare de 150-200 de lei pe zi ca sa stea in puscarie... nu stiati ca platim pentru puscariasi? aflati acum... oare cat e alocatia pentru un minor ? pune pe luna suma, sa fim macar undeva la 10% din cat platim pe zi pentru un puscarias...

Traim intr-o lume tampita, mai ales la noi... si vorbesc degeaba aici... in schimb, feriti-va de cutremure si de caini si de canadieni! Ca asta e important...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010