miercuri, 28 mai 2008

Fapt divers 16: singurele momente...

Sunt singurele momente cand las degetele unui barbat in gura mea....
singurele momente cand nu comentez respiratia apropiata de nasul meu a unui barbat ....
singurele momente cand nu fac miscari bruste atunci cand piciorul unui barbat se freaca usor de mana mea....
singurele momente cand accept de bunavoie o tortura fizica...
singurele momente cand incerc sa deschid gura la maxim asteptand sa intre ceva in ea...
singurele momente cand nu indraznesc sa lipsesc de undeva....
singurele momente cand nu fumez inainte de a vizita acel loc sau in timpul vizitei....
singurele momente cand imi doresc cu toata ardoarea sa ma ridic de pe scaun si sa fac miscare...
singurele momente cand sunt cu ochii inchisi o perioada mai mare de timp fara sa dorm...
singurele momente cand evit sa ma uit la o lumina puternica fara a purta ochelari cu macar o sensibilitate de 400...
singurele momente cand accept comentariile a unui tip si a unei tipe legate de mine fara a ii aproba sau injura...
singurele momente cand ma uit la televizor...
singurele momente cand telefoanele imi suna fara a putea ajunge sa apas butonul de silent...
singurele momente cand imi doresc sa nu simt nimic...
singurele momente in care imi doresc neaparat o injectie...
singurele momente in care munca, trupurile femeilor sau formele delicioase ale mancarurilor nu mi se pot concretiza in minte...
singurele momente in care muzica pe care o ador nu imi poate veni in minte din cauza zumzetului interferentelor...
singurele momente in care imi doresc sa fiu total ametit si sa nu realizez ce se intampla cu mine...
singurele momente in care imi place sa mangai si sa strang un scaun infect si atins de multa lume, intens folosit si, probabil, urat mirositor....
singurele momente in care as accepta sa fac bunjee-jumping fara coarda de pe un mare pod fara sa stiu sa inot...
singurele momente in care domnul Marinescu nu ma poate linisti cu o vorba buna...

...si anume... VIZITA LA DENTIST... stomatologia este inumana!!!

Un comentariu:

© Micutz @ 2007-2010