marți, 13 mai 2008

Epopeea Domnului Marinescu: part 1(?)

Bine va regasesc dragii mei... astazi am sa va spun cate ceva despre noul meu amic: domnul Marinescu. Sper sa va incante si pe voi cum ma incanta si pe mine... de fapt sper sa va incante altfel, caci pe mine nu ma incanta deloc...

Domnul Marinescu este un absolut cavaler... are o varsta rezonabila si o mare cangrena la ochi... Domnul Marinescu este amicul perfect, prietenul pe care il astepti de o viata... este cel caruia orice i-ai spune sa faca, o va face cu placere... pentru ca te respecta mai mult decat trebuie ca amic...

Insa domnul Marinescu nu este gay... cred ca nici el nu stie cum este... poate aflam cu totii impreuna... este manierat si bine vazut de catre societate...mai ales cand societatea nu isi pune ochelarii de vedere... Domnul Marinescu duce o viata normala, lipsita de iesit din comun...

Ieri, domnul Marinescu m-a uimit cu o super-veste... s-a vindecat de leucemie si de cancer la san absolut singur! Insa , drept urmare, nu mai poate vorbi... asadar, orice intrebare ati avea pentru domnul Marinescu , mi-o puteti pune, si apoi puteti sa ma intrebati intrebarea, dupa care eu transmit intrebarea mental domnului Marinescu, urmand sa imi raspunda tot telepatic, finalizarea fiind... buna, dupa care , in final, va transmit si raspunsul domnului Marinescu...

Acum o saptamana mi-a spus ca il deranjeaza vecinii mei... v-am spus ca locuiesc cu domnul Marinescu de vreo saptamana si ceva? ei bine, nici ca am sa va spun asta... sac... da, cica il deranjeaza vecinii mei... si asta mai ales cand vecinii mei sunt deranjati de muzica mea... Domnul Marinescu a spus ca este ceva impracticabil ca vecinii mei sa aibe vrajba pe faptul ca eu si cu domnul Marinescu ascultam muzica buna si tare impreuna... a zis ca vecinii ar fi avut dreptate daca: 1) locuiau supt noi ( observati ca vorbesc un pic ca si domnul Marinescu, intrucat el vorbeste limba veche : supt in loc de sub... vezi aici: Romanii supt Mihai Viteazul, manualul de istorie, clasa in care apare Mihai Viteazul in povesti)... si 2) daca ascultam manele... si asta pentru ca stim foarte bine de manelisti... toate ca toate dar: manelistii supt noi intotdeauna... mai ales in situatia domnului Marinescu... chiar mi-a spus ca le-ar "pune peruci de rockeri, pierce-uri si tatuaje si i-ar imbraca in piele ca sa se sperie negreala de pe ei".... imi permit sa traduc aceste vorbe in limbaj romanesc nou... si anume, domnul Marinescu spune metaforic ca: le-ar pune tot parul de pe spate, picioare, fund si din nas in cap si le-ar face plete, ca le-ar gauri pielea cu cutitul, ca i-ar intepa cu furci negre, ca le-ar face transplant de piele ca au prea multi bani si jegul de pe bani incepe sa le innegreasca pielea deja extrem de bronzata, pe cat de mult bronzul poate fi negru"... asa este domnul Marinescu, un adevarat caracter...

Sa vi-l descriu si fizic... pentru unii dintre noi domnul Marinescu este inalt, bine facut, are ochii prea verzi si are picioare foarte mari... pentru altii domnul Marinescu este scund, slabanog, ochii prea putin verzi si are picioare chiar mici.... pentru ceilalti, exista Mastercard ....

Domnul Marinescu este un ucigas in serie ... sau in paralel... acest Eusebiu al zilelor de azi, ca azi scriu articolul, domnul Marinescu, va fi intotdeauna in inimile tuturor celor care nu il cunosc...

Sunt zeci si sute de vesti legate de domnul Marinescu, insa toate sunt nefondate si nelalocul lor... chiar e o minciuna faptul ca domnului Marinescu ii plac fetele... nu e adevarat... Domnului Marinescu ii plac fetele peste 18 ani doar.. si pana in cati ani vrei tu sa pretinzi ca ai...chiar are o limita... Domnului Marinescu nu ii plac masinile, insa ii place sa mearga repede pe jos... S-a scris ca domnul Marinescu are foarte multi bani... e corect, dar are doar foarte multi bani comparativ cu tine... pentru el tot sunt putini... de asta ii si daruiesc bani cat sa stranga acolo... despre domnul Marinescu s-a scris ca si-ar darui un organ unei persoane ce ar avea nevoie de un transplant... semi-adevarat... domnul Marinescu isi daruieste numai un singur organ si numai fetelor... insa mi s-a confesat ca si-ar vinde trupul pentru a avea mai multi bani... s-a mai scris ca domnului marinescu nu ii place sa se traga de sireturi... corect, pentru ca nu are sireturi, el umbla descult in iarba... chiar si pe trotuare isi arunca iarba in fata si calca pe ea... la fiecare pas... nu ii place sa calce stramb...

Domnul Marinescu nu a fost intotdeauna asa... intr-o perioada incercam sa il iau cu mine prin oras si nu vroia sa mearga... ramanea cu amicii amicilor mei si ma barfea ...pe la spate.... buna pozitie... total irelevanta fata de subiectul articolului... arunca si el cu pietre in mine cand i-am spus ca vreau sa ma inalt la cer dupa ce ma arunc in trecut cu masina timpului... si ete ce lucram eu la masina timpului si domnul Marinescu arunca cu pietre in mine... se indoia ca pot face masina timpului sa mearga, bineinteles, nicidecum de inaltare...



Insa pana la urma, domnul Marinescu ramane doar... prietenul meu imaginar! Domnul Marinescu traieste doar in imaginatia mea... si poate, de azi inainte, si in a voastra... marele secret este ca domnul Marinescu are doar 17 zile de trait, pana la sfarsitul lui Mai... insa fiecare comentariu adus de voi ii va prelungi viata cu inca 10 zile... nu merita?

3 comentarii:

  1. mie imi pare cunoscut dl. Marinescu....e doar al tau sau e al tuturor? sau....hmm poate ati luat unul de la celalalt caracteristici? oricum desi noi abia auzim de el..cu cu siguranta il stii de demult...saluta-l din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. In mod sigur, pe domnul Marinescu l-ar deranja si vecinii mei :))
    Dl. Marinescu pare un prieten imaginar destul de OK... Intrebare: S-a intamplat vreodata sa fie prea exagerat in sfaturi ? Sa incerce sa-ti dicteze viata ? Oh boy, that`s sucky.
    Acum o perioada de timp, aveam "Vocea", era chitita sa imi pastreze singuratatea :) A trecut, am invins-o :)
    Dl. Marinescu interactioneaza cu lucrurile apropiate tie ? :D Can`t stop but wonder... >:D<

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010