joi, 26 august 2010

Movie

Bre people! Stiu ca deja am scris azi dar... am fost plecat sa imi fac treburile si... ajuns acasa am papat ceva... si am zis sa vad un film.. film ce mi s-a parut interesant si ciudat... si a fost chiar gay!

De ce zic asta? Este un film cu Jim Carrey... deci comic la prima vedere... dar aveam o unda de indoiala ptr ca el a mai jucat in filme ciudate sau triste... number 23 de exemplu... bun film... anyway... iata-l intr-un rol iarasi inedit... in care este prea gay... nu nu nu... nu glumesc... chiar este gay... and he kisses a guy... de fapt... se pupa doar cu Ewan McGregor... blondul din The Island sau din StarWars 3...

Anyway... am mai auzit pe la voi replici de genul "vreau sa vad filme cu gay", "mereu lesbiene, niciodata gay"... ei bine, aici chiar se pupa si si-o trag, nu la vedere insa, in film Jim cu Ewan... prima reactie a fost "eewwwwwww"... dar... filmul este chiar bun! Poveste incredibila de love intre 2 gay puscariasi....

Se numeste "I love you Phillip Morris" filmul... va recomand sa il vedeti, sunt sigur ca cei din comunitatea gay si les il stiu deja sau vor fi interesati... pe langa 2 scene pe care le veti urmari printre degete, in rest filmul e funny si cu situatii imprevizibile... si e bazat pe caz real! Incredibil cate ii pot trece prin cap unui om si in cate se baga ca sa fie langa cineva la care tine... ca sa zic asa... visatori oameni...

How does a person that doesn't exist go on existing? He doesn't!

Replica serioasa mai sus.. insa... sunt niste ipostaze extrem de penibile la care am ras cu lacrimi... cui nu ii place filmul, ghinion... mie insa mi-a placut... cenzurand insa momentele gay... care sunt chiar gay... dar gay rau de tot... inca sunt socat ca Jim Carey a facut asta... ca a jucat rolul asta... insa... e un actor genial! Sunt foarte curios in ce roluri va mai juca...

Si va las cu o melodie.. aveam nevoie de o voce feminina fabuloasa ca sa trec peste unele imagini din movie... incredibil cum schimba ea octavele in refren... nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010