marți, 30 noiembrie 2010

F**K U de saint andrew

caci rimeaza... nu o luati personal... azi e sf andrei bla bla bla... trecem la subiect... ca tocmai am vazut un articol extraordinar de varzaaaa... care mi-a amintit de o alta patanie...

toata ziua am facut treburi si am acceptat cu placere urarile tuturor legata de aceasta sarbatoare religioasa... si s-a facut 6 si deschid gandul.info si observ un articol captivant... "cum se face terapie ptr dependenta de sex la mitropolia moldovei?".... intrebarea este... nimfomania este intr-adevar o boala... dar o trateaza un preot care in toata studentia lui nu stia cum sa scape de supervizori si sa si-o traga pe unde putea?!?

wtf?!?!? preotii? care sunt niste ageamii care fac bani pe spinarea unor minti credule? ca sa nu mai zic ca in poza sunt numai babe ... ce le trateaza? dependenta de sex gingival?!? sa zicem insa ca e poza gresita... caci in articol scrie ca sunt cam 30 de barbati si femei cu varste intre 35 si 45 de ani...

uhmm... repet... 30 de barbati si femei... sa mai zic o data sau ati observat deja? 30 de barbati?!? care au zis "baga`mi`as in el de sex, de azi inainte ma f*t pe el"... acum va suna ciudat? ce barbat refuza sexul? ce barbat nu si-ar mai dori sa faca sex pentru ca este dependent si vrea sa faca mult mai putin si sa nu aibe atata pofta?!?!? singura chestie ar fi sa fie atat de doritori (nu dependenti) de sex incat sa mearga la acele intruniri ca sa faca rost de... nimfomane! ... deci... revenim... aproape 30 de ... de femei... care cred ca vor prea mult sex, se duc la un preot bocciu ca sa li se duca dracului/naibii/dumnezeului pofta acida de apetit sexual, de pus mana, de dorit, de curs balele dupa un piept de gagiu paros, de privit intens, de ... etc...

femeile poftesc la fel sau poate chiar mai mult decat un barbat la sex... numai ca o fac in liniste... iar barbatii o fac de ft multe ori (cat mai) zgomotos din diverse motive... si totusi, noi daca ne uitam la 5 femei, de 4 uitam in secunda imediat urmatoare... ca ne-a atras un pantalon, o rochie, un decolteu, chestii ce tin de moda... si totusi, femeile de care zic au pana in 35 de ani... de la o anumita varsta te intereseaza sa primesti o data pe luna ceva... si ai alte griji... ei imi spun mie ca au observat ei, preotii, o dependenta acuta la sex a acelor 30 de femei ( si... nu, atat) din Iasi... de doua ori pe saptamana, timp de 2 luni... deci, clar au si rezultate...

"preocupările sexuale exagerate afectează comportamentul persoanei respective iar în unele cazuri pot duce chiar la divorţ"... inca nu vad raul afirmatiei... ok.. nu e bun(a)? next please! ah da.. divortul e interzis in religie... eu zic sa se bage acele 30 de femei sub poala mea si sa imi povesteasca cum are urgia sa se urce pe barbata-su si sa i-o traga cat mai mult si mai bine... si apoi cred ca imi voi deschide si eu un cerc de tratare a dependentei de sex...

PRIN SI MAI MULT SEX...

sa i se dea pana se satura! nu cu preoti... ca astia sunt niste perversi ambulanti care nu merita ... vorbesc in general... insa eu nu am auzit povesti despre preoti care sa nu injure, care sa nu si-o fi tras-o macar o data inainte de a se insura... asa ca.. sa fim seriosi...

in plus de asta... uitati aici stire... sau aici ! 351 de morti in total... calcati in picioare in cadrul unui festival religios din cauza unui zvon cum ca acel pod s-ar misca/prabusi... e de vina idiotul care a simtit podul miscandu-se? sau cacatul de religie care i-a adunat sa serbeze... apa?

bai people.. nu mai fiti asa creduli ca o sa ajungeti ca astia.. eu va cred ca aveti nevoie sa stiti ca e cineva acolo sus (si nu vecinul sau... iubitul, in cazul dependentelor de sex)... dar de la asta pana la a face ce iti zice un pacatos care nu mai stie cum sa isi bage banii in buzunarele rochii de ninja pe care o poarta... e cale lunga... si ca sa va fac sa ma injurati azi de zi sfanta, pacatosilor, aflati ca osuarul lui nea iisus a fost gasit in Ierusalim prin 1981... cautati documentarul facut de discovery:The Lost Tomb of Jesus... veti vedea ca sunt sanse foarte mici ca acel osuar sa nu fie al lui... am mai zis despre el...

anyway... voi reveni next week cu un articol mai fun... nu de alta dar.. m-au enervat astia rau... numai idiotenii si prostii... ma rog, asta se cere, asta li se da... o sa ajunga sa faca centre pentru dependenta de internet sau de mancare... eu zic sa faca unul si pentru dependenta de munca sau dependenta de a asculta prostii si (de ce nu? mai e o sanse) pentru dependenta de respirat aer!...

auzi tu.. dependenta de sex... tratata de preoti... dar poate si eu sunt unul si sunt in negare.. nu? ce rau poate face sexul? faptul ca doresti... ah.. da.. e pacat sa iti doresti ceva mult si bun.. ca ti se apleaca... dupa... cand termini ca barbat, ti se apleaca... si ca femeie ti se apleaca... adica nu ti se mai duce... senzatia de placere.... cum sa refuzi placerea unui alt corp de care esti atras?!?

... m-as duce acolo sa il termin pe un preot... da, are dublu inteles... dar ce, nu v-ati obisnuit cu mine inca?!?... hai sa traiti in aceasta zi execrabila, pardon, sfanta, Andrei si Andrelelor... !

3 comentarii:

  1. Improve your native language please honey ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha, ce funny e anonim asta :))):-j anyway, sa stii ca e foarte posibil ca nimfomanii masculi sa se fi dus acolo sa gaseasca nimfomane , good point :))))

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010