duminică, 29 mai 2011

May Mai Mayo

Helau! Dupa cum am auzit recent de 2 ori la acelasi botez, trece vremea, ba baiatule... si imbatranim.. unii mai frumos, altii deloc... si trecea maiul si nu iti scriam ... ca sa vezi, te ignoram complet pe luna asta daca nu... daca nu se intampla sa nu imi iasa nimic bun nici weekendul asta....

De unde sa incep? Ah, da, ok, 2 linii mai jos...

... asadar... desi am vrut sa fac ceva cu parul meu si sa am un par lung, semi-lung, aranjat intr-o freza mai pe stil french, am renuntat la idee... nu pentru ca am vrut eu sau pentru ca toti prietenii mei mi-au sarit in cap sa ma tund... ci pentru ca o sndckjsncskdcnsoecnura (ca sa nu ii zic spalacitura de muiere nestiutoare si flegmatica) s-a infipt cu foarfeca in pleata mea, obturandu-i vizibil cresterea... desi eu i-am mentionat ca vreau doar in spate si prin parti... eh, sndckjsncskdcnsoecnura a taiat din fata... ceea ce eu am incercat sa cresc in 6 luni ea mi-a retezat in 2 secunde, dandu-mi planul inapoi cu 3-4 luni... asadar, fetelor, va inteleg acum cand va plangeti ca mergeti sa va taiati varfurile si veniti chele de la coafor... asa ca, draga sndckjsncskdcnsoecnura , nu am sa iti urez sa mori in chinuri... dar sper sa iti tai un deget! punct ! Astfel, mi-am rugat vara sa faca cele vizibile in poza de mai jos....



Si am revenit la modelul initiat de freza fara freza... chiar a trebuit sa donez spuma recent cumparata... si, acum ca imi amintesc, sa dau cuiva si ceara de par... o vrea cineva? dar ceara? o vrea cineva si pe ea?



Am facut luna asta ITP-ul lui Indy... cateva mici defecte.. si se pare ca trebuie sa umblu un pic la reparatii.. mai estetice, mai ne-estetice... cert este ca am peste 8 mii de kilometri facuti cu ea si ... inca o plac... asa ca.. e de bine... de-abia astept sa ii fac schimbul de ulei si sa ii iau 2 cauciuce macar... desi vroiam sa o colantez toata, sa o fac frumoasa... cred ca va trebui sa aman momentul din lipsa de fonduri... pana atunci, o sa dau bine in poze pe langa masinile altora.. uite asa....



sau asa:



Ma bucur insa ca am reusit sa repar 3 dintisori la care aveam probleme... ajunsesem cu unul atat de rau incat ma speriam de respiratia mea cand ma trezeam... asa ca e o bucurie extrema faptul ca am rezolvat macar asta... nu stiu cum de ma suporta Missy in fiecare zi....

Apropo de Miss... azi am filmat-o :D ... pentru ca ziua nu mai am cand sa ma joc cu ea... iar seara cand vin sunt ori super obosit, mananc si dorm, ori merg la alergat cu verisoara si inca o prietena, mancare si apoi somn, ori vin cu mancarea pregatita si ma afund in treaba pana vad ca e 3 si ca trebuie sa inchid pc-ul si sa ma culc... viata normala... deh, asta am vrut, asta am... normala, nu pot sa cred ca am folosit cuvantul asta... banuiesc ca e potrivit cuvantul daca "normala" = "de culoare maro" ... revenind insa... azi, mi s-au anulat niste planuri si... am avut timp sa o iau o tura la alergat pe iubitica mea.... in caz ca nu stiati, pe facebook-ul meu scrie asa: "In a relationship with Missy Micutz" .... da.. Missy are facebook... tot din lipsa de ocupatie in pauza finalei ligii campionilor... va las sa o admirati ...



In rest... ce sa va zic? munca pe trei fronturi... care mai de care mai problematica.... inca tin ritmul... desi... intr-una dintre ele, nu zic care din motive evidente de confidentialitate, am primit, nu personal, dar nu mai avem voie sa glumim si sa radem in timpul orelor de lucru... am sa fac acum diverse comparatii... eu sunt un om jovial si fac treaba din dorinta de a face treaba si de a nu "o arde dubios" , pentru ca sunt un om activ... si fac treaba pentru ca mereu mi-a placut sa fac treaba, sa imi ajut persoanele din jur, chiar daca va urasc pe toti... si o sa fac treaba in continuare... iar ca persoana nu pot sa nu rad... pai azi la magazin scria "sprait" in loc de "sprite"... pai daca vad o greseala pe undeva in timpul orelor de munca, pai explodez daca nu rad sau daca nu fac o gluma pe tema asta... pentru ca ... o viata fara zambet ar fi o viata mai maro decat a mea... ! sau.. sa lucrezi fara sa te simti bine e ca si cand ai... lucra la stat!

Si un Andrei Micutz fara sa glumeasca si fara rada cu persoane cu care petrece mai mult timp decat cu familia sau cu prietenii dragi, ar fi exact asa:
- ca cariciul lui Yeti vara
- ca un gay pasiv caruia sa i se interzica i se scoale curu` cand vede o poponeata ferma de barbat (ca a lui andrei micutz, de exemplu)
- ca un pedofil privat de gradinitele particulare
- ca picatura ce se evapora inainte sa umple paharul
- ca miezul lipsa de nuca
- ca un ulei nelubrifiant
- ca macul alb
- ca constipatia
- ca zmecleul lichid de hipopotam
- ca barcelona fara messi
- ca andrei micutz fara Missy
- ca spirtul fara alcool
- ca o tarfa virgina
- ca mary j blige fara r`n`b
- ca Iisus fara cruce
- ca facebook fara f
- ca facebook fara acebook
- ca facebook fara tine
- ca tine fara facebook
- ca facebook fara culoarea albastru
- ca somnul fara solzi
- ca muzica fara boxe
- ca concertul fara spectatori
- ca un fotbalist netranspirat
- ca o soseata fara pereche
- ca doua maini stangi
- ca aerul fara h ( si nu ma refer la haer ci la hidrogen)
- ca Kyle Reese fara Terminator
- ca Star Wars fara spatiu ( si nu ma refer la StarWars scris legat)
- ca lipsa cu continut
- etc etc etc

Mai completati voi in continuare... va dau voie... caci aveti drepturi... caci pe internet, ca si in viata de zi cu zi, aveti dreptul la a rade si la a va simti bine! Caci un om cenzurat si blocat in a face minimul necesar pentru a se simti psihic bine, devine psihopat, inchis si, in mod cert, devine o grenada ambulanta cu cuiul scos...

Si cam atat va zic... ca am o gramada de treaba maine si ... sper macar azi sa dorm si eu cate ore ar trebui! Multam de atentie, ma arunc in patut cu iubita mea, Missy...

PS: do you think these glasses look good on me?
PS2: do you think I would look good on you?
PS3: do you think?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010