luni, 1 august 2011

Noutati de august

Dear blog.. it’s been a whole lot of time since I have last wrote you and got you all down to the ground... asadar am zis sa vin si sa iti mai aduc niste vesti simple despre mine...

Ziua de azi incepuse bine... cu un drum in afara orasului, cu un prieten langa mine, aerul rece zbarnaia printre firele noastre de par din nas... si apoi ma izbit destul de tare vestea ca o sa mi se aglomereze maxim saptamana, desi aveam alte planuri pentru ea...

Si apoi ajuns la munca, aflu alte vesti proaste si am impresia continua ca merg degeaba zilele astea acolo.. desi as vrea sa mai fac multe pentru persoanele de care am grija acolo...

Apoi ajuns prin oras cu my friend, Ruffy, ne intalnim cu 2 dintre persoanele de care ziceam mai sus... sucul ala mi-a ridicat un pic moralul pana la urma...

Apoi insa.. alte mici problemute... dar.. cum ziceam.. totul e trecator.. mai putin datoriile, mai putin grija zilei de maine, mai putin totul... restul in afara de tot trece.. dar tre sa fiu pozitiv si sa ma gandesc ca, pana la urma, totul va fi bine...

So.. anyway... some changes are about to happen... in principiu ma voi muta la un alt loc de munca.. motivele sunt.. promisiunile netinute in privinta banilor, dar si unele chichite ce imi displac... desi imi va parea rau de toate persoanele ce le las in urma...

Apoi ar veni ideea ca... in pauza ce o voi avea dupa ce mi se termina preavizul, imi voi taia iarasi super corpul... si voi opera a doua herniuta.. sper sa fie ultima... si iar o sa doara si iar o sa fie nasol si urat si bleah... dar trebuie.. s-a agravat iarasi...

Cum ziceam, totul spre bine... ca asa tre sa gandim... ca asa ne place sa ne dorim... Dar ma vad in aceeasi situatie de prea mult timp incat... nu prea mai merge pozitivismul asta... devine chiar negativist pozitivismul asta...

Ah, si Missy e iar in calduri... si la propriu si la figurat... si azi e ziua ei... nu stiu asta sigur... dar cand mi-a fost adusa avea cateva zile si era jumatatea lui august... so.. am zis sa fie serbata pe intai august... si cadoul ei va fi acela cum ca o voi tine brate toata noaptea... that and a bag of whiskas... cos we both have nobody else... !

Mda... si acum incerc sa reorganizez iarasi totul.. ca sa ma pot descurca cat de cat... si poate fac rost si de bani sa imi platesc datoriile si sa ajung la 0... si apoi poate imi voi putea permite sa am un zambet real...

Pana atunci vand un camcorder ! Anybody?

And I hope everyone will do better from now on... cos there must be a balance in life... so if things get worse for me, they might go better for you... right? Well, maybe not...

Va las.. ca maine ma duc si la munci si la alte munci... si vreau sa ma pot odihni cat de cat... oare de ce nu reusesc sa dau burta jos in ritmul asta? Poate cand ma voi opera si voi manca numai porcarii, isi va reveni si burta mea... poate... si poate imi voi reveni si eu candva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010