sâmbătă, 31 decembrie 2011

Intrebare de sfarsit de an

Hello! Who are you? I know ! I want to know what you know.... basically despre asta este vorba intr-un scurt text/propunere/joc/confession time pe care il propun azi... vroiam sa nu treaca 2011 pana il pun... la limita, dar merge...

Una la mana.. am facut iar super afacere iar acum sunt un "fitos" ca am iphone ... un iphone ptr care am scos din buzunar doar 360 de lei... la telefoane mereu am succes... seamana cu alt lucru la care am eu succes... care o fi ala, domne? ca mie imi scapa... imi scapa des... o data dar bine... anyway... revenind....

Asadar... pentru sfarsitul de an am asa: o urare, o intrebare si o vorba interesanta si adevarata.... so.... va urez ! bun.. mai departe...

Jocul este urmatorul: eu intreb ceva, iar voi raspundeti prin comentarii... puteti sa dati nume fictiv sau doar prenume in comentariu....sau doar Anonim.... si ma intereseaza asa: pe o scala de la 1 la 10, cat de bun este Andrei Micutz la pat?

Astept cu mare interes raspunsurile voastre, argumentati daca puteti. Multam !

Acum... vorba... you only go as fast as the guy in front of you... nu stiu, imi veni in trafic!

Hai sa auzim numai despre bine de mine la anu` ! La revolvere !

3 comentarii:

  1. Sir, you're doing a fucking great job, probabily because is with me :))
    Now, on the serious matter : ca in orice subiect, ai ceva experienta si creativitate, so keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am sa scriu ca esti super ca deh....ti se urca la cap...
    In orice caz un 9,5 tot merge ca esti ...ca esti...mult mai bun decat alti
    Eu propun sa iti faci un grup or something else prin care sa ii ajuti pe cei care au uitat ca sexul trebuie sa fie placere pentru ambii parteneri....
    Pana atunci continua sa faci ce stii mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma asteptam sa vad mai multe mesaje hehehe,cat despre subiect iti dau aceeasi nota ca Anonim2 din aproximativ aceleasi motive ... ce e drept ce e al tau e al tau, plus that tongue of yours, knows the way to do it right hehehe ... si gata ca ti se urca la cap;-)

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010