duminică, 15 ianuarie 2012

The list

Neata lume, blog, marinescu si missy! Nu am mare lucru de spus... sunt un om faimos acum, mi-a raspuns Giulia pe facebook... da da, tipa cu mi-e dor, mi-e dor.... deci sunt un star... un star fitos.. si nu am multe sa va zic acum... o sa am un articol mai bun zilele urmatoare... asta e mai mult ca o invitatie...

Sa va zic insa bancul inventat de mine ieri:
Copiii:"-Mama, mama... putem iesi afara sa ne jucam?"
Mama:"-Sigur, luati cate 60 de lei de marijuana dar sa nu va duceti in centru ca e revolutie !"

Acesta a fost momentul funny al zilei... yey!

Asadar... cautam un nume.. si am gasit prea multe.. si m-am gandit sa fac o retrospectiva... V-am insirat mai jos o lista de nume de fete... ce este special la ele ma veti intreba... pai.. in mare, nu stiu nici eu daca exista ceva special.. dar stiu sigur ca sunt nume romanesti (folosite in romania mai bine zis)... eh.. cu tipe care poarta nume din lista de mai jos NU m-am culcat... corectati-ma daca v-am uitat ! Take a look :

adina
anca
antoaneta
augustina
aurelia
camelia
clara
claudia
crina
doina
dorina
ecaterina
eliza
elisabeta
elvira
emilia
erica
eugenia
gina
iasmina
ileana
iulia
laura
lia
luminita
loredana
madalina
magda
manuela
mara
marcela
marta
mirela
miruna
nadia
narcisa
oana
olga
olivia
ramona
rodica
sabina
stela
tatiana
teodora
victoria
viviana
violeta
viorica
zamfira

Asadar si prin urmare, de te cheama ca mai sus, eu nu am nimic de-ascuns, trupul meu de tu mi-l vrei, da un semn ca sa mi-l iei ! muaha... ah.. aveam inca un poem.. status pe facebook... sa vad daca mi-l gasesc in timeline... "Roses are red, violets are blue, cherries are mine, don't touch them, f**k you! " See mom? I'm a poet !

Ah da... m-am apucat de citit.. ca am nevoie se pare... mai jos veti vedea cartea de care m-am apucat! Gata ! O zi...luminoasa si o noapte intunecoasa! (n-am cum sa dau gres cu urarile astea!)

5 comentarii:

  1. ar trebui scoasa Manuela de acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a stat mintea-n loc! cu lista nu te-ai culcat...mai baga un nume =)))))))))))...de trei ori am citit:))))))))))deci e clar :cand ai scris asta erai nedormit de cel putin 2 zile si 2 nopti.PUNCT :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti distrus mai baietel..de la atata mari di de ls atata fwtwt curvele tale de la videochat..cred ca sifilisul luat ti a distrus creierul


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum zic robotzii: amuzaaaaant ! Iar era 11 si nu erai la client acasa? te penalizez la salariu! :))

      Ștergere

© Micutz @ 2007-2010