sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Fapt divers 8: Hyperliteratura

Acest articol este legat de urmatoarele linkuri, carora NU VREAU sa le fac reclama:
HYPERLITERATURA
Forumul HYPERLITERATURA
si cu stransa legatura la topicul urmator:
Topic membru nou


Din cauza ca nu pot intra nici macar pe forum ca sa las un reply, mesajul meu pentru voi ar fi fost urmatorul:


_____________________________________________________


SUNTETI PENIBILI !!! In frunte cu zeul soarelui... eu sunt Andrei Micutz.. si mi-am facut cont aici ca sa las comentariul asta... il voi sterge dupa aceea pentru ca nu ma intereseaza reply-urile voastre excentrice. Am doar cateva lucruri de spus, in cazul in care nu cumva trebuie aprobare ptr post si sunt sigur ca nu voi primi aprobare in acel caz...

Am mai lasat eu dlui zeitate solara, Ruse si Andrei ( spun asta cu rusine ca poarta acelasi prenume ca si mine) , un comentariu pe blogul personal al dansului, unde isi extirpase nevoie de self-recogniction ca un mare gigolo fxxacios ( n-am vrut sa scriu urat... asa ca scuzati cuvantul "gigolo" )... Ca urmare, a doua zi nu mai exista pe site acel articol... Si imi cer scuze ca am putut sa fiu atat de rautacios, ironic sau sarcastic incat sa il fac pe domnul Soare sa renunte la acea reclama deloc nepotrivita.

Continuand... sunt un amic al drei Mancu... si imi doresc din tot sufletelul meu negru si mic SA NU FIE ACCEPTATA pe siteul asta... motivele sunt 3 si simple:

1. Eminescu s-ar intoarce in mormant si si-ar trage, sideways cu un pumn de viermi, o "self-pleasuring half-hour session" citind ceea ce scrieti aici si amuzandu-se pe tema asa-ziselor poeme contemporane scrise de... contemporani ( stiu, am folosit de doua ori aceeasi notiune dar... am zis ca nu vreau sa va jignesc)

2. Siteul este unul bazat pe un sistem comunist !!! Unde este libertatea scrierilor? Unde este libertatea vorbei, a opiniei si a lucrurilor pe care se bazeaza un sistem liber si democratic? Aici zeul RA este atotputernic ( bine, as zice "macar aici sa fie asa", dar mai bine nici aici..)... El decide, el critica, el taie si impunge, el modereaza comentarii, el este LEGEA... praise you, MF. Te-as ruga sa iei cateva scrieri de-ale lui Labis si sa le critici ... si daca nu reusesti sa iesi din cartile de comentarii de unde ai sa plagiezi, atunci , vorba aia: "taci si fa [pe cine citesti]"(nr.: [LABIS]... unii e greu de capete si am simtit nevoia sa explic)

3. As gasi o sumedenie de alte activitati pe care dra Mancu si VOI ( zeitatile sunt incluse ) sa le puteti face pentru binefacerea societatii, dezvoltarea personala si pastrarea unui mediu curat ( vezi aici YELLOWPEACE, "Salvati Lamaile" ). Asadar, un simplu QUIT sau un FORGOT MY PASSWORD( si inlocuit cu un sir de 489 de caractere) ar fi suficient... daca vreti , va ajut cu memory stickul meu... prietenii stiu de ce...

Multumesc pentru atentie si va urez sa vi se ridice mintea unde trebuie ! ( mie mi s-a spus ca am mintea jos, intre picioare... la voi nici macar acolo nu e... avand in vedere ce scrieti si scopul inutil pentru care scrieti, as spune ca aveti mintea'n talpa... si o doare... ca pe covoare... nu mai calcati pe ea... fie-va mila... de mintea voastra si de lamai.. salvati lamaile!)

PS: "HYPERLITERATURA" ..... hahaha... iiiihihihihi... aaaah... Oh my Self... I kill Myself laughing.... uuuuuh.... "hyper"....aaaahahahaha....uh uh uh... oh, da... si "literatura"... uh.. nici nu vreau sa intru in acel capitol... hyper-literatura... slogan: " pentru oameni care citesc literatura...repede !!!" =))... hahaha... uuuuuh... "somebody stop me!", vorba mastii !! :))))

2 comentarii:

  1. mai da cine ti-a zis tu ca in romania e democratie? Asta e doar de suprafata plus ca nu stiu ce cauti u pe tampeniile alea ... da in fine vb lui Badea "traim in romania ..." asa ca nu te mai mira ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mister Sunshine mi-a comunicat pe messenger randurile de mai jos:

    supraego85 (11/3/2007 8:11:20 PM): si tu cine esti ?

    supraego85 (11/4/2007 5:09:05 AM): amice, am citit si ce ai scris pe blogul tau si ma amuzi

    supraego85 (11/4/2007 5:09:14 AM): blogul e democratic 100%, voteaza membri hyperliteraturii

    supraego85 (11/4/2007 5:09:25 AM): acum ma injuri tu pe mine pentru toate cele 15 voturi sau cate sunt ?

    supraego85 (11/4/2007 5:09:30 AM): esti dus cu pluta.

    supraego85 (11/4/2007 5:09:56 AM): daca gabi ti-e prietena foarte bine. felicitari. daca eu am parerea ca ea e departe de poezie, e parerea mea, amice.

    supraego85 (11/4/2007 5:10:07 AM): culmea e ca in exemplul tau mi-ai dat un autor bun, precum labis.

    supraego85 (11/4/2007 5:10:16 AM): din pacate mi-e teama ca stii despre labis cam cate stiu eu despre tine.

    supraego85 (11/4/2007 5:10:30 AM): eu nu fac critica, meseria mea nu e de critic.

    supraego85 (11/4/2007 5:10:46 AM): sunt un administrator care nu-si depaseste atributiile, adica voteaza ca orice membru de pe acel site.

    supraego85 (11/4/2007 5:12:18 AM): iar daca nu vezi asta esti chior amice, chior si prost pe de-asupra sa faci scandalul pe care-l faci

    supraego85 (11/4/2007 5:12:32 AM): doar pentru ca habar nu ai despre ce e vorba

    Am simtit nevoia sa subliniez unele chestii ca sa evidentiez ce inseamna hyperliteratura si literatura contemporana... va dati seama singuri si puteti trage concluziile necesare.... imi pare rau ca nu pot evidentia lipsa unor semne de punctuatie ce ar fi trebuit amplasate prin text pe acolo... dar... nu aveam cine stie ce asteptari... banuiesc ca atunci cand esti zeu solar se mai topesc unele taste, such as: ",", "!" sau "...". De intelesul mesajelor nici nu vreau sa ma ating... but thanks, RA, make my blog more interesting... I'm expecting your laughable comments...

    PS: trivialitati, trivialitati... ntz ntz ntz... poet care injura = femeie care fumeaza in timp ce merge pe strada.... ntz ntz ntz.... urat...eu macar am fost finut...

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010