joi, 22 noiembrie 2007

Fapt divers 9: The nonsense of all time si ciuda

Cuvantul zilei de azi este CIUDA !!!.... imi este extrem de ciuda de faptul ca nu am timp.... nu am timp de nimic... nu am timp de stat... de asta mi-e ciuda... si in ciuda faptului ca sunt un ciudat al timpurilor noastre contemporane ciudate si atemporale, nici macar daca vreau NU imi pot elibera timpul pentru a face lucruri de care nu imi este ciuda....

Recunosc, ciudatenia faptului este relativ ciudata... si asta vine si de la faptul ca timpul este o relativitate a ciudateniilor universale ... timpul se curbeaza desi limbile ceasurilor care arata timpul stau totusi intr-un ciudat mod drept si aliniat...

In viata ciudata de zi cu zi, temporizarea nu mai reprezinta nimic... sunt atatea ciudatenii de orice varsta, de parca trecerea timpului nu se contorizeaza pentru ei... ne-contemporanii timpurilor stravechi nu aveau de-a face cu asemenea ciudatenii... ma refer la stramosii nostri ciudati din timpurile vechi ale atotciudatei noastre existente ... pentru ei ciudat a fost momentul cand s-a inventat ora ... li s-a parut atat de ciudat incat vrajitorii care aveau ceasuri cu un bat normator ce arata umbra in directia celor 12 ciudate puncte cardinale ale ceasornicului, erau arsi timp de 7 min si 342 de milisecunde pe un rug in forma ciudata...

Acum, in viata prezenta a curbei ciudateniilor timpului, ni se pare ingrijorator de ciudat sau ciudat de ingrijorator faptul ca secundarul cronometrului nostru de timp arata 43.5 secunde pentru o treaba mica facuta la baie.... nu , nu ma refer la ciudatul obicei de a pune faianta pe hubloul wc-ului contra unui termen de timp absolut si luat ca factor relativ in calcul... ci, pur si simplu, la , exact, shu-shu sau cum se mai refera fetele la actiunea vesnica si din eternitate a eliberarii de substante ciudat de nocive din vezica....

Ca urmare a acelui fapt , mergem la doctor si ii spunem : " Sefu, am o problema ciudata... " ... si el spune: " te rog, spune-mi 'sefu profesor doctor conferentiar'... pe scurt... deci care e problema? ca ma preseaza ( exact ) timpul" ... ( incepeti sa intelegeti ce vreau sa spun deja, nu? ciudat!) ... si tu ii raspunzi " tzicule (am copyright pe asa ceva, do not use at homes without my surveillance), ceea ce este ciudat este ca atunci cand m-am asezat pe wc sa fac un pipi mic, m-am uitat la ceas... si apoi cand am observat ca era un pipi mai mare, m-am uitat iar la ceas.... si au trecut fix 56 de secunde si 33 de miimi... plus sau minus 19% tva si plus sau minus 5% cat timp am ramas blocat la una din revista FHM... imi spuneti si mie de ce am facut oui-oui atat de mult timp? ca mi se pare tactat ciudat!"... si forumul doctorand alcatuit dintr-un singur ciudat om raspunde acronic: " stimabile tovaras.... ciudat nu mi se pare ca a durat atat timp sa te usurezi... mi se pare EXTREM de CIUDAT faptul ca te-ai asezat sa faci hush-hush " ( nimeni nu s-a gandit la asta sau a observat asta in tot timpul asta, nu? si credeati ca eu sunt ciudat!)....

revenind... spuneam ca nu am timp... dar daca nu am timp nu este ciudat ca am scris un articol atat de lung? mi-a luat cam 10 min dupa ceasul calculatorului... desi... ceasul calculatorului este un program ciudat in sine asa ca nu ma pot decide daca are parte de justitie temporala si chiar nu poate fi tratat ca un normator perfect al epocii noastre atemporale !!!!

Pana una alta, ma intorc la ciudatele mele treburi ca sa am timp sa le termin... salutari vesnice .... astept pareri prin comentarii ciudate intr-un termen de timp ciudat de scurt si pontator !!!

2 comentarii:

  1. nu este ARTICOL CIUDAT !!!! este doar boring...mie mi se pare ciudat sau "inciudant" faptul k u l-ai scris in 10 min aprox,shi eu l-am citit intr-un min ...

    RăspundețiȘtergere
  2. acest articol are menirea d a calca omenirea p nervi... dupa cum mi te-ai confensat ...

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010