marți, 3 noiembrie 2009

Autoportret

Am vazut descrierea asta pe un site si cred ca toti ar trebui sa avem una facuta in felul asta. Ne putem cunoaste mai bine pe noi insine prin ea si recitind ceea ce scrii observi ca ar mai trebui adaugat cate ceva si recitind dupa o perioada vezi ca te-ai mai schimbat sau ai adaugat si alte caracteristici.

Daca vreti, completati-l si voi intr-un comentariu atasat articolului. Aveti curaj sa va cunoasteti pe voi insiva? Incercati !

SUNT: un om, cateodata un zeu, cateodata prietenul imaginar al dnului Marinescu insa mereu voi fi Micutz.
AS VREA: sa ma intorc in timp si sa indrept unele greseli!
PASTREZ: multe lucruri in mine si le voi ascunde mereu!
MI-AS FI DORIT: sa nu fi scris articolul asta, cel putin nu aici !
NU ÎMI PLACE: cand sunt judecat gresit.
MA TEM: de mine si de ceea ce pot face.
AUD: si vad si simt lucruri infricosatoare din trecut, prezent si viitor.
ÎMI PARE RAU: de multe lucruri si port regretele in adancul meu.
ÎMI PLAC: ochii mei(?)
NU SUNT: normal !
DANSEZ: cand zboara porcul !
CÂNT: in dus, sub apa fierbinte, sirpoind peste fiecare cm patrat al corpului meu ce tradeaza varsta!!
NICIODATA : nu o sa imi incalc principiile !
RAR: am nevoie de companie...
PLÂNG : si o fac cu mandrie!
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: satisfacut! Ha! Am zis-o p-asta !
NU ÎMI PLACE DE MINE: asa cum sunt acum!
SUNT CONFUZ: cand ma gandesc cum s-a dus totul pe apa sambetei ... sau a duminicii... sau a oricarei zi din saptamana... asa se intampla cand uzi bine... creste, aluneca si pleaca!
AM NEVOIE: de unele evenimente ce nu le voi avea vreodata!
AR TREBUI: sa ma lasi naibii in pace cu toate chestionarele tale, blogule!

Sunt convins ca sunt mult mai multe de spus si le-as fi putut scrie mai direct si mai concret... dar la ce rost?

O zi buna!

PS: va las cu o poza de happy hanukkah sau ce hallo-weed a fost sambata asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010