luni, 23 noiembrie 2009

Noutati clare

...mda.. cica noutati.. aud intrebarea asta de 3-4 ori pe saptamana... "noutati?"... NO.. da, stiu ca stii ca de tine zic.. so.. am zis sa scriu niste noutati...

Puey ar fi cateva noutati... sa incepem cu ultima... de parca ati stii voi care e prima si care e ultima... de fapt eu chiar incep cu prima ptr ca voi nu aveti de unde sa stiti ceea ce nu aveti cum sa stiti ptr ca fiind in nestiinta de cauza, nu ati avea cum sa stiti ordinea noutatilor si mai ales cea pe care stiti ca vreau eu sa o stiti.... know wha` I'm sayin`?

O noutate ar fi ca am descoperit un nou fast food aproape de mine... un meniu cu snitel m-a costat 12 lei si chiar a fost bun... merita aia 2 lei dati in plus fata de dyno's pentru ca ambalajul face toti banii.. si mancarea a fost buna.... bla bla fast food parca ii zice.. pe vacaresti... vizavi de posta.. Clar?

Alta noutate.. caut inceputuri noi... m-am plictisit de tot ceea ce am... vreau ceva nou... provocari.. e destul de noua noutatea asta? Este! pentru ca este clar(!) importanta pentru mine..

A trecut o saptamana de cand nu am mai privit cu placere o tigara... Nu mai fumez... SUNT NF !!!! Adica nefumator... NF.. NeFumator... ce era asa greu? Gandiri de mosi si babe.. numai la sex... NF = nefumator ! Clar?

Ca o chestie noua, am sa incep sa fac sondaje saptamanale... E deja unul pus sus de tot.. despre dependente... asta daca citesti articolul asta in perioada 23-30 noiembrie... daca il citesti in alta perioada s-ar putea sa fie unul gen "cate zile te tine ciclul, tipule?" sau "cate minute te tine erectia de dimineata, fata?"... nu se stie niciodata... cum? am incurcat sexele? n-as face asta niciodata... doar ca.. pe tip il intereseaza mai mult cat o tine pe iubita ciclul... iar pe iubita o intereseaza mai mult cat il tine pe el erectia de dimineata... surprinzator, ptr ea ciclul e ceva normal si nu e un subiect binevenit iar ptr el erectia de dimineata nu e deloc placuta... nu-i asa? Clar!

Noutati pe blog mai sunt urmatoarele: bara video YouTube din dreapta unde puteti da search si cauta ce clip vreti voi fara a mai intra pe siteul principal... si un mare camp de cautare pe blog sau pe web.. doar bagati cuvantul magic si enter! ca sa nu mai rasfoiti printre articole.. doar cautati ce va intereseaza si gasiti imediat... Clare?

Cam atatea va pot spune ca noutati... insa.. mai jos va las cu o tipa care incepe sa imi placa.. o pot compara prin prezentare, prin felul in care socheaza, cu Madonna din tinerete... se autointituleaza Lady Gaga iar melodia asta imi place... Mai ales ca e prima oara cand o vad intr-o ipostaza foarte feminina.. in care chiar ii sta bine... Cat de mult se modeleaza "plastilina" in industria muzicala, nu? Clar...

PS: sunt singurul caruia "stiti" i se pare ciudat ? asta cred ca e un lucru chiar foarte... cert!

PS2: uitasem... multumesc ca m-ati votat ieri.. am sa fiu un presedinte fantastic ptr tot ... blogul meu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010