vineri, 5 martie 2010

Articol in parti

========= PART 1===INTRO=========

/hihi Bonjour mes ami! Desole, mes connaissance! Bine v-am regasit.. banuiesc ca sunteti extrem de curiosi sa stiti ce a mai facut zeul suprem Micutz in zilele ce au trecut... si ca abia asteptati sa vedeti ce imi face vecina... si ca nu mai aveti rabdare sa vizionati clipurile recomandate de mine... sigur ca da... e logic... :P

========= PART 2===CONCURS=========

Daca observati ce schimbari au avut loc pe blogul meu incepand de azi veti castiga o cafea cu mine. In caz de mai multi castigatori va avea loc o tragere la sorti. Recunosc ca s-ar putea sa fie masluita dar ... incercati-va norocul ! Pentru a fi validat raspunsul va trebui facut sub forma de comentariu aici, nicidecum pe mess ! :)

========= PART 3===MOTTO OF THE DAY=========

De cateva zile schiopatez intr-un mod ingrozitor... am sperat ca daca incep alergari seara si folosesc niste creme antiinflamatoare durerea va suferi un soc si va pleca suparata din viata mea pentru totdeauna!!! Insa nu e niciodata asa cum vreau eu.. asa ca... NO PAIN, NO GAIN! Asta va fi motto-ul zilei de azi.

De ieri am inceput sa ma folosesc de BEN(cel)GAY si... e binisor... adica... ma lasa juma de ora, miros a guma de mestecat si pot sa calc. Am inteles ca am o intindere de muschi pe pulpa piciorului stang (dreapta voastra :)) ) ... tratamentul necesar este urmatorul: 3 zile de repaos, stat cu el in sus, crema antiinflamatoare, plasat prosop cald apoi prosop rece si tot asa, mers cu pasi mici (nicidecum repede si schiopatand), masare usoara (blanda, cum spune pe prospectul supliformului) si mici miscari de pendulare, de fortare usoara a muschiului dupa primele zile de repaos.

Partea proasta nu ar fi faptul ca junghiurile sunt foarte nasoale pe muschi... ci faptul ca acele junghiuri mi se duc in spate, in mijloc... unde stiu sigur ca exista o problema... :-< ... si ca sa ajunga la spate trece prin extremitatea bucoasa de parte stanga ce imi place foarte mult in pereche cu cea dreapta si care devine stresata din cauza durerii ! ... btw, dnul Marinescu nu a putut rezista mirosului intepator al gumei/cremei cu care ma dau pe pulpa si a plecat dar nu mi-a spus unde... va spun eu cand se intoarce...

Atentie (ptr baieti in principiu): cand va dati cu bengay pe pulpa stanga, aveti mare grija sa nu atingeti o anume punguta... ptr ca veti avea o senzatie de bile mentolate toata ziua! 8-}

========= PART 3===BATRANETEA=========

V-am spus ca trebuie sa ma angajez? V-am mintit... de fapt nu v-am mintit insa nu mai este valabil. Din motive inca necunoscute ce nu mi-au fost transmise sau macar anuntate (rusinica firmei respective) nu am fost selectat in echipa aceea de customer support. De ce? Am o mica banuiala cu procentaj mic cum ca am suparat managerul de proiect prin demagnetizarea sim-ului si prin faptul ca nu am avut semnal o zi in care ea a incercat sa ma sune... chiar mic procentaj... un alt procentaj, mai mare ar fi faptul ca nu i-am placut americanului responsabil de proiect pentru ca nu am avut o voce destul de buna ptr el si firma lui... desi mi s-a mai spus de multe ori chiar ca am o voce chiar placuta la telefon , chiar s-a folosit si termenul de “sexy”... si banuiala mea cea mai mare, careia ii acord cel mai mare procentaj, este ca... I’m fucking OLD! Aha.. Majoritatea celor cu care am sustinut interviuri(3) si a colegilor de interviu inca nu terminasera facultatea... deci studenti... ca sa nu mai zic ca la al treilea interviu era un singur tip ce avea 25... restul 20-23... si hopa eu... cu ai mei 27... in ziua aia chiar mi-au inceput unele temeri legate de job in sensul ca “ce sa caut eu printre copilasii astia?”.... Ei inca isi cauta rostul iar eu l-am gasit, l-am pierdut si caut metode sa ma regasesc... so... not good... Grandpa Micutz is not feeling so good about himself now... oh well, he`ll be fine ! :-j

========= PART 4===FUN STUFF=========

Sa trecem acum la lucruri mai zambarete... Am mai gasit prin oras/bloc/cora niste anunturi interesante... carora le-am acordat un ragaz ptr o poza la minut... si am zis sa vi le prezint si voua....

In primul rand un anunt ce l-am gasit la scara blocului:



Spuneti-mi si mie cand se va intrerupe apa calda pana la urma? Domnule Becheanu, eu am incercat sa fiu plecat de acasa spre a nu fi surprins de lipsa apei calde anuntate... macar daca era neanuntata... dar asa? Si anuntata si totusi sa nu imi dau seama cand este planificata? M-as fi facut un pic de rusine... nu? 8-|

Mergem mai departe si ajungem in Cora... criza evident ma uitam la articolele de 4 lei bucata... si iata ce gasesc:



Nu era de ajuns sa imi dau seama ca marfa noastra este varza si la pamant... mai trebuie sa scrie si pe ea... ia uitati: 500 de stifturi ( a se pronunta ‘shtifturi’)... adica un borcan plin de prostii... 5 sute de prostii... stifturi... /:)

Trecand peste asta sa va arat o imagine mai veche...se afla in mijlocul drumului la aparatorii patriei.... mi-a venit iarasi in atentie cand am re-zarit-o pe bdul cantemir, la budapesta, chiar pe banda de facut stanga spre parcul Libertatii , trattoria di Nave, etc.... priviti doar:



Nu vedeti nimic ciudat? Hmmm.. sa va explic... volumul se calculeaza astfel lungime x latime x inaltime... 3 metri cubi ar presupune 3x1x1 sau 3 bucati/cutii de 1m cub... Tot nu vedeti? Ok... pai... daca iau 5 cutii de 1m cub fiecare fac 5 metri cubi...acele cutii intra in masinuta mea 2 in portbagaj, 2 spate, 1 in fata... asadar, el nu isi face reclama... el se plange de faptul ca poate transporta DOAR 3 metri cubi de orice... lucru care ne aduce si la urmatorul lucru hilar... “ORICE” ?!?! Nu merita sunat si batut joc?

Imagine:
“Alo, buna ziua! Chiar transportati orice, domne?”
“aaaaaaaaa... da...doooh”
( si de aici poti spune: )
“ah pai bine domne, transport-o p`asta! Ahahahah” l-)
“am inteles, eram doar curios” l-)
“aha, daca nevasta-mea are 5metri cubi inseamna ca tre sa platesc 2 transporturi pentru ea?!” l-)
“imi puteti spune cate cuburi rubik intra intr-un metru cub?” l-)
“domne, am un orice aici de juma de metru cub... ce? Nu , nu vrea sa mi-l transporti, doar ma laudam” l-)
“stimabile, am fix 3m cubi de transportat.. numai ca este combinat.. adica este nisip molozit de orice... se poate?” l-)
“nu va suparati, cand ati pus anuntul , l-ati pus in afara cosului de gunoi.... eu banuiesc ca trebuia sa fie inauntru!” l-)
Veniti voi cu alte replici... si daca mai aveti si alte poze, vi le public eu...

========= PART 5===SUPERVECINA=========

Da.. va multumesc ptr minimul de comentarii pentru supervecina mea... dnul Marinescu a spus ca nici nu isi bate capul sa isi bata joc de vecina daca vede atat de putin interes din partea voastra... Oricum, mai toata lumea mi-a spus ca vecina mea in varsta de maxim 33 de ani ar fi NF... adica nefericita... ;;)

Ma rog... sa va spun ce s-a mai intamplat...

Sambata seara, chiar in ziua publicarii anuntului, ajung acasa de la o cafea in jur de ora 11... dau hainutele jos si raman in maiou si blugi... si.. suna la usa... curios tare, ma reped spre usa... si la usa dau de un gabor mustacacacios si o tanti gaborita (muta cred) si foarte tantosa si intepabila... Surprins insa de graba supervecinei de a chema Politia si de a sari peste niste pasi in evolutia situatiei, m-am cam crispat... si nu am avut niste replici remarcabile...

Nici nu am inchis usa bine si am inceput sa injur cu voce tare, sperand ca gaborii si vecina sa auda. Sun un prieten si ii cer ajutorul in sensul ca am vrut sa comand un gabor, sa fac rezervare ptr vizite nocturne zilnice vecinei mele... insa amicul meu mi-a zis ca tre sa pastrez pilele pentru evenimente importante , gen sex in public, indecente si alte acte sexuoase publice... :>

Insa discutia cu voce tare a avut succes. URMARE: supervecina mea nu a dat pe acasa 4 NOPTI ! 1 punct de satisfactie pentru mine...

Ieri insa, pe la orele 19, aud o mica miscare deasupra... aproape insesizabila... ca si cand cineva era in modul stealth... opresc muzica ce era deja data la un nivel super mic... si aud iarasi o mica bocanitura... si am tipat “aha, ai ajuns acasa!” ... si i-am pus un pic de rock... ma scuzati, death metal... aveti melodia aici: .... bineinteles, am primit iarasi 2 picioare in tavan, am oprit muzica si am tipat “vreau sa chemi iarasi politia, vecino” si am dat play si iar mai tare.... apoi liniste completa la domnita... am lasat muzica tare... pana la 22 cand ma pregateam frumos de iesit afara la o cafea.... Ajuns in spatele blocului, ma uit la geamul ei, nicio lumina... ori dormea (ceea ce nu cred ca reusea cu muzica mea atat de tare) ori a plecat iar... cert este ca aseara am stat cu muzica mult mai tare decat de obicei, sperand ca ea sa vina la usa cu sau fara politie... ptr ca mult mai tare nu inseamna un nivel ilegal, avand in vedere ca ptr ea faptul ca vorbeam la telefon cu mama intr-o seara i s-a parut extrem de deranjant si mi-a batut in teava.... asadar, o astept... si chiar ii voi da replica aceea cu satana >:) ... eu inca sper sa se mute!

========= PART 6===RECOMANDARI=========

Astazi vreau sa va recomand 3 clipuri si un blog.
Doua amice si-au deschis un blog... mi se pare interesanta ideea de a fi 2 autori in acelasi articol. Unul scrie, celalalt completeaza si tot asa... as pune un pic de presiune pe ele spunand ca in 2 totul se va face mult mai simplu si in curand vor trebui sa imi depaseasca numarul de articole scrise de mine... :D

LINKUL catre ASKH0LE este postat asa ca... un click va va duce acolo.

Cele 2 autoare: si au dorit sa scriu ceva legat de articolul lor, legat de FANS. Recunosc ca l-am citit pe sarite insa pot spune ca FANS poate insemna unul din urmatoarele: ventilatoare sau funduri.

Depinde la ce vrei sa te referi prin fans... ceea ce pot spune este insa avertizarea de a nu folosi ambele intelesuri in aceeasi fraza. De ce? Pai pentru ca atunci cand folosesti “ventilator” si “fund” in aceeasi propozitie ceva va iesi cu IZ de DURERE , daca intelegeti ce vreau sa spun... :D

Nat, asiatica mea de pe youtube a mai scos 2-3 clipuri de cand v-am recomandat-o... si nu este deloc plictisitoare, nu o ratati!

Sa trecem la muzica :

- Avril Lavigne – Alice ... de pe coloana sonora a urmatorului film ce il voi viziona in IMAX – alice in wonderland

- Robbie Williams – Morning Sun ... o super piesa... trebuie doar sa mai spun: How do you rate your morning sun?

- Smiley feat Cheloo – Plec pe Marte , o colaborare controversata cu un video excelent si cu un titlu pe care l-as pune in practica si maine!

========= PART 8===PA=========

Exact, dupa 6 vine 8... ca asa vreau eu ! B-) . Va zic la revolvere, good day si numa` bine sa mi se intample mie! :D ... bine, fie, si voua!

/please Please leave your comments /bye

10 comentarii:

  1. ".:: Disclaimer ::. Acest blog este menit sa fie luat in considerare ca un mare pamflet in care se poate discuta orice, in orice limbaj, in orice limba doriti si nu poate calomnia oficial pe nimeni, nici macar pe blogger. Toate coincidentele sunt magnific de posibil intamplatoare si cert total improbabil nerealistice!"

    RăspundețiȘtergere
  2. sau: "Sondaje incheiate
    Mai jos aveti sondaje la care ati participat.
    Va multumesc pentru voturi!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite, eu nu iti las un comentariu.. iti las 3:)

    Referitor la vecina. Sunt terorizata de vecinii mei. Chiar daca dau drumul la muzica in orele de "neliniste" ei tot bat in podea sau in teava. Nu vrei sa te razbuni si pe-astia? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam de comentarii... lasa-mi cate vrei tu... poti sa faci ce fac si eu cu vecina.. urmeaza-mi exemplul ;)... cat despre raspunsuri pot spune doar ca ... inca nu se simte mireasma de cafea la tine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu care este ultima schimbare facuta pe blogul tau(chiar ultima)LINKUL catre ASKH0LE nu functiona :P cineva ti-a semnalat problema si ai schimbat u ceva pe acolo sa mearga:)

    RăspundețiȘtergere
  6. booboo
    Link-urile de sus (Distribuiti, Raportati un abuz)etc, nu aveau alta culoare?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai inceput sa bagi imagini cute prin blog :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai inceput sa scrii mai rar :) Chiar si cand scriai mai des, tot scriai chestiute cool :) Nu ca dobitocul ala de Zoso care ar mai trebui sa posteze un articol cand se duce sa faca treaba mare :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai inceput sa ne incanti urechiusele cu melodioarele tale preferate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Andrei, am creat un tipar dupa doar un post?! ;)) vezi postul cu celalalt concurs ;))

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010