marți, 16 martie 2010

Despre ieri

pauza de net... cu totii stim momentele in care netul pica exact cand ti-e lumea mai draga... eh, ceva de genul mi se intampla mie acum... numai ca mie nu mai imi e lumea draga de mult... doar cateva persoane reusesc sa aibe parte de compania mea in ultima vreme... daca nu m-ai vazut recent inseamna ca nu ai reusit sa ma prinzi in aria ta de interes zilele astea...

no internet access... lucrul asta imi tot dovedeste ca suntem dependenti de internet.. stau si ma tampesc uitandu-ma la tv intre timp, fara sa pot munci, fara sa pot face ceva productiv, fara sa imi pot recolta ferma sau pregati mancarea la cafenea, fara sa ma pot informa... te-ai intrebat vreodata ce ai face fara net? daca ar pica vreodata netul ptr zile si saptamani.. ce ai face? :-??

banuiesc ca toti am fi extrem de incapabili sa facem miscari, firmele nu s-ar misca fara informatie si transfer de date.. am sta toti in fund si ne-am benocla la tv la televiziuni ce vor difuza reluari, inregistrari si stiri fabricate... bine, ultima se intampla si acum cu tot cu net... si nici nu am mai putea gasi remedii miraculoase pentru simple boli si suntem nevoiti sa mergem la doctori ca sa ne gaseasca tot felul de tratamente ...

sa va exemplific... azi dimineata la ora 9:30 plec spre cabinetul de dermato-venerice de la sincai...2 lucruri imi trec prin gand asa de dimineata: 1) de ce ma doare asa de rau muschiul pulpei stangi?... si 2) e luni, lumea e la munca, nu are ce cauta la cabinet... din nefericire explicatiile sunt chiar simple... 1) nu mi-a trecut piciorul si, dupa cum a trebuit sa aflu acolo, 2) lunea e o zi super aglomerata...

anyway... ajuns la isterica femeie de la avizier care este atat de nervoasa din cauza lungului program de munca (zilnic intre 8:30-12:30 exceptand weekendurile /:) ), aflu ca s-a schimbat procedura... inainte luai un bilet de ordine si plateai daca nu aveai trimiterea magica de la medicul de familie si te duceai, recoltai si dupa 2 ore aflai un rezultat si un tratament... eh, acum platesti, mergi la consultatie, apoi te trimite la recoltare daca e cazul si apoi vii sa iti interpreteze rezultatul...

concluzia: du-te acolo ca sa te trimit unde ar trebui sa ajungi oricum si apoi vii inapoi sa iti zic ce si cum... sa va mai dau niste exemple de lucruri ciudate:
- repet programul de lucru 08:30-12:30
- am luat biletul 14, cabinetul 3 si la ora 10:15 se "servea" pacientul 8
- la cabinetul 2 se consulta inca pacientul cu numarul 1 !
- am avut parte din scena gen caragiale cu un mosulet simpatic ce a vorbit astfel: "dumneata ce numar ai? 13? aha.. si baiatul e 14... aha.. dar 15? nu stiti... si dumitale? 17.. aha.. eu am 16... si 15? nu stiti.. si dumitale ai ... 13? aha... da? si baiatul 14? aha.. si 15? nu stiti.. bine... ca eu sunt 16, tata si nu stiu dupa cine... multumesc"
- in fiecare zi este un alt medic la cabinetul 3... exact 5 medici , fiecare cate 4 ore pe saptamana... inca nu am descifrat ecuatia asta
- fiecare medic are "limita de 25 de pacienti pe zi" !!!

trecand peste astea, stiu ca am spus dermato-venerice si multi asteptati inca motivul.. ei bine, o mica eczema pe picior ... you can all relax and take a deep breath now :P ... dupa cateva luni si cateva creme incercate am ajuns sa mi se dea un tratament mai "capabil"... de ce spun asta? ptr ca initial am primit clotrimazolul si atat... acum insa... probabil fiind alta doctorita, mi-a dat pachetul full option cred... de ce spun asta?

sa va explic.. mi s-a dat o solutie lichida, 2 prafuri, 2 pastile de luat dimineata, 2 seara, inca una pe zi care inca nu am gasit-o la farmacie sa vad cand o iau si, bineinteles, o alta crema minune... in afara de faptul ca i-as fi cerut si niste lecitina pentru ca... la cate mi-a prescris nu mai stiam care, ce si cum sa le iau si prin ce mod de administrare...

noroc cu prospectele... prospecte ce merita citite.. eu doar am sa va extrag unele chestii:
- solutia... uz extern sau intern... banuiesc ca trebuie sa o iau extern... pentru ca intern mi-ar rezolva doar starea de digestie lenta si flatulentele... si asta chiar daca la partea externa ne explica faptul ca se poate folosi ca antiseptic in afectiuni vaginale... /:) ... I'm really not THAT sick... oh well, maybe my mind is sicker but... fizic nu as avea cum sa sa sufar de o asemenea afectiune...
- prafurile nu au instructiuni dar banuiesc ca... NU se trag pe nas...
- una bucata pastila de dimineata ce trateaza inflamatii ale nasului provocate de alergii gen cea la praf sau febra fanului... probabil citea blogul meu doctora si stia ca am ferma pe facebook... si de asta mi-a prescris un asemenea tratament... eczema e pe picior si e clar ca era inevitabil sa stranut, nu? probabil ptr ca, logic, ma scobesc in nas cu degetul mic de la piciorul stang, cel in cauza... :-b
- o a doua bucata pastila, de seara de data asta, pastila ce imi va servi la : reglarea tensiunii arteriale, stabilizarea ritmului cardiac si in reglarea nivelului de colesterol.. caci un asa medicament mi-am dorit toata viata! ca sa nu mai spun ca mi-a dat doza dubla, pe prospect fiind clar specificat 1/zi !
- o a doua pastila de seara ce ajuta la : febra de fan, inclusiv acuze oculare, rinite alergice cronice (evident alergie la praful din casa, deci mi-a zis pe ocolite ca sunt un dezordonat si ca nu imi fac curat in casa) si ptr urticarie cronica... ah da.. si provoaca somnolenta... deci dati-va din drumul somnului meu ! ... ala vesnic de-ar veni nu m-as supara... mentiune .. pe prospect scrie asa: "comprimatul trebuie inghitit intreg cu lichid, putand fi administrat cu sau fara alimente".. wth?! /:)

important de stiu este insa faptul ca in timpul sarcinii medicamentele astea nu or sa imi afecteze fatului insa sa am mare grija sa nu iau daca (ma) alaptez ... si ca inaintea consumarii lor trebuie sa ma adresez medicului sau farmacistului!... insa nu mi-au spus cum si cu ce apelative sa ma adresez... poate imi dati voi niste sfaturi...

orisicum, vorba lui mika: "when it rains it rains", logic.. asadar, daca mi-a prescris asa ceva banuiesc ca are un motiv anume... ori vrea sa ma vada iarasi acolo in lunile care trec, si ma refer acum la zilele de luni, nu la lunile calendaristice, pentru ca ea e doar lunea acolo.. ori chiar stie ca minus si cu minus chiar fac plus, mai putin joia ca e zi scurta rau...

si in incheiere, tre sa va spun recomandarile mele... 3 melodii repede aruncate aici: una oldie si rockish, alta mai weird si cu un clip desenat dragut... si alta in care lady gaga si beyonce ne arata cum o melodie banala se transforma intr-o opera de arta.

           | |            | |           | |

pe langa muzica, sa va zic de filme... alea de la O-cicatrice adica Oscar... avatarul l-am vazut la imax si mie mi-a placut filmul.. culori superbe... ma rog... bun film... Hurt Locker? hmmm.. ar fi trebuit sa ma incante... razboi, americani tupeisti si atotincrezatori... hmm.. si totusi.. nu... m-a PLICTISIT !!!... nu am vazut inca Precious dar... cred ca cel mai bun film al anului ar putea fi considerat BLINDSIDE... chiar extraordinar film... si funny si emotionant si bazat pe caz real si pe situatii ce chiar le poti intalni... bine regizat si foarte bine jucat...

as vrea insa sa vad Nine la cinematograf... muzicalul nu animatia.... si pe 26 iunie vine iarasi Metallica in tara ... cine vrea sa mearga sa ma anunte... eu merg.. biletul e 200 de lei aproape... si pe banii astia vor mai aparea si megadeth si slayer... oricum, am inteles ca apar si rammstein pe la noi.. nu stiu insa cand dar sunt dispus sa merg... cine imi tine companie?

si totusi... unde oare fugi netul?!?

======UPDATE====== se pare ca vantul mi-a taiat cablul in 2 locuri diferite, aceasta fiind cauza privarii mele de acces la informatie...

Un comentariu:

  1. Mentiune speciala: NU, nu am nimic cu medicii si nici nu i-am vorbit de rau in articolul asta. Fac mentiunea asta ptr cateva persoane ce mi-au reprosat pe mess atitudinea articolului... nu, chiar mi s-a parut o serie funny de evenimente si o serie de prospecte super ciudatele... banuiesc ca singura atitudine negativa din articol e cea indreptata catre zarva din acea locatie, nicidecum cea catre medic caci nu am nimic cu acea dna doctor, chiar sper ca tratamentul prescris sa functioneze... pana acum a avut dreptate cu toate... inclusiv cu somnolenta provocata de un medicament, imi simt ochii cum ard de somn/oboseala... sper ca am fost destul de clar: nu am nimic cu medicii cu toate ca incerc pe cat se poate sa le ocolesc cabinetele... tot in pamant ajung, nu? ei bine NU... caci eu voi prefera incinerarea!

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010