luni, 21 iunie 2010

ROCK is ON !

Hello people! Azi nu am mare lucru sa va spun ... cateva chestii mici si neimportante, targeturi de rezonanta minima pe care trebuie sa le ating azi... Le voi enumera acum: bilet, fail-uri si cereri.... Acestea fiind spuse, va multumesc pentru atentie, la revedere!

Ah nu.. glumeam... sa incepem cu biletul... asa cum v-am obisnuit si in 2007, imediat ce am avut in mana dreptul de acces la reprezentanta idolilor mei, v-am postat aici pozicica... eh... la fel voi face si astazi... Ca urmare a acestei poze, va informez ca in zilele de sambata, 26 iunie, si duminica, 27, am sa fiu indisponibil oricarei activitati ce ar necesita prezenta mea! Pentru ca voi merge la concert METALLICA !



Si mi-am adus aminte de un lucru... cand am fost in 2008, o amica m-a fotografiat in timp ce eram in ploaie si urlam versurile cantecelelor... insa nu mi-a spus ca era acolo... in fine.. am sa o postez... ca sa imi aduc aminte de atmosfera...



E a treia oara cand Metallica vine in Romania... si tot a treia oara cand ii voi vedea... 1997, 2008 si 2010... coincidenta face ca biletul din 2008 si cel de anul asta au in serie "551"... must be a sign... anul asta insa nu am mai luat 2... ci doar unul... desi se oferise cineva sa mearga cu mine, am zis sa nu o chinui cu rockul meu... si am decis sa merg singur... nu ar fi ceva anormal ptr mine cuvantul asta...

Trecem la partea a doua a articolului... si va voi prezenta niste fail-uri grave...

In primul rand va voi arata o foaie completata de un portar al unei primarii... este necesar ca ei sa completeze zilnic o foaie in care sa scrie daca s-a intamplat sau nu ceva deosebit in timpul programului lor... si chiar au exemplificat ce anume sa scrie in cazul in care nu s-a intamplat nimic... ia de priviti fail:



In cazul precedent putem spune ca alcoolul sau lipsa atingerii clasei a 5-a poate explica "fenomenul"... insa aici? Avem o un brand maricel... si anume magazinele Real... si va voi arata de ce sunt fara egal... ptr ca la fail-uri sunt fara egal... va dau aici doar un exemplu fotografic ... pe langa faptul ca mereu pute si mereu e ceva spart si mereu gasesti o carne stricata si niciodata nu gasesti fructe proaspete, real fara egal ne uimeste prin competenta angajatilor lor fara egal... cititi fail:



Dupa cum vedeti este eticheta unui computer... a unui sistem de calcul... caci asa se zice... unitatea doar... este unul din obiectele cu pret redus din cauza zgarieturilor, a uzurii, fiind produse ce sunt, de obicei, expuse... ei bine... aici avem un "sistem intel DUAL CORE cu carcasa zgariata si LIPSA PROCESOR" ... apoi... cum poate fi un sistem dual core, daca el nu are procesor? pai nu va suparati, dar placile de baza ce suporta dual core suporta si core 2 si chiar quad si uneori chiar si procesoare mai slabe gen p4 sau celeron... insa, angajati fara real, pardon, egal, un sistem nu mai e dual core daca nu are procesor!

Trecem la ultima parte... anunturi... in continuare caut de munca... aviz sefilor de la Real... Este nevoie neaparata sa dau de un job in urmatoarele 2 luni... altfel o sa imi ia foc coada de scorpion si o sa improscai cu venin.... De asemenea, este nevoie mare de noi cuvinte pentru seria ThingsToSay... mai dati-mi de lucru.. caci nu mai am... si doar nu o sa scriu despre vara, nu?

Haideti, gata, la revolvere! Si nu uitati: I would kill you for 2 pessos but because u're my friends, I kill you for nothing! Ah da si... My lifestyle determines my deathstyle !


Bine, va las cu un cantecel care... ma caracterizeaza! Nu? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010