luni, 14 iunie 2010

ThingsToSay#8

hey there everybody in the casa incinsa... cum va descurcati cu caldurile? greu, este? veniti la mine sa va dau zaharel de calduri si va trece... mai am de la Missy... eu o duc fabulos de bine... no job, no income dar am aer conditionat... il conditionez sa intre rece altfel ii zic sa iasa afara pe geam printre gratii si plasa de tantari (multam, grasule)...

Pe 26 iunie Metallica vine iarasi in Bucuresti... la Romexpo... biletul costa 200 de lei aproape... si ma gandeam sa nu merg singur ci in grup... so... cine vrea sa mearga si nu are grup, sa imi dea de instiintare... miercuri, cel tarziu, vreau sa fac comanda de bilete... Nu ii vad prea curand revenind in Romania.. asa ca.. nu ratati... cos nothing else matters... you know that, don't you?

Cuvantul de azi este dat de o prietena ce are bunul obicei de a ma mai calca pe coada cu insistenta ei si cu unele intrebari repetate... btw, nu, nici azi nu am noutati... asadar... cuvantul dat de Antonia este : pat !

Lucruri ce le poti spune unui PAT dar nu prietenei!

ce moale esti aici sus...
ce brate jerpelite ai!
vecinica, urca-te aici sus!
nu m-as supara sa am tipele din clip peste tine!
cred ca am sa te strang azi!
gata, te schimb!
am venit sa te fac!
cine ti-a pus cearceafurile alea pe tine?
ar trebui sa ai o husa pe tine tot timpul!
de ce ai 4 picioare?
esti atat de mare incat nu o sa cad niciodata de pe tine!
am sa ma tin bine de grilajul tau!
daca mai scartai, te ung!
tre sa te dau cu o crema pe unde ti s-a zbarcit pielea!
ce ascunzi in dulapior?
dar ce dulapior incapator ai!
daca vreau intru tot in el!
de unde ai fire de par blond pe tine?
cand eram mic faceam pipi pe tine :D

Daca mai aveti si voi sugestii ptr cuvantul asta, comentati. Nu stiti cum? vezi pe coloana din dreapta unde scrie "Cum sa comentezi?"... Apropo, nu mai am sugestii de cuvinte... astept cuvinte noi... Sayonara, people!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010