marți, 29 iunie 2010

Metallica & Declaratie (partea 4)

Iata-ma in fata ta, blogule, iarasi, acelasi eu, zeul tau suprem si magnific ca in orice alta zi cand nu am o grimasa urata din cauza depresiei mele tipice... Nu programasem sa iti scriu azi.. insa.. am o gaura in program... se pare ca lumea este plina de oameni care nu stiu sa respecte termenii unei intelegeri verbale....

Paragraf nou, acelasi subiect, buna idee... Intelegerea verbala are loc atunci cand persoana x iti spune ca la ora si data y si z vor face lucrurile alfa si/sau beta si vor avea nevoie de ajutorul tau sau macar te anunta ca sa stii sa poti lua o gamma masura pentru a realiza o psi chestie...

Sa dam exemple: discut cu o persoana ca ma va suna intre 9 si 10, ma trezesc la 8 dupa doar 4 ore de somn (5 in ultimele 38 de ore), astept telefonul, sun la 10:30 si imi spune doar ca ma va suna intr-o ora... iar eu la 10 trebuia sa fiu acolo sa rezolv o problema... sau... vorbesc cu somnul sa vina sa ma ia, el zice "stiuca vrei sa dormi" si apoi se intampla un mare hering de imi vine sa crap intorcandu-ma in oceanul meu numit metaforic pat!

Ideea e urmatoarea: cand ziceti ceva, tineti-va de cuvant! Sau anuntati! Don't vanish into thin air! Si poate ca nici eu nu imi tin niciodata intelegerea (exceptie cazurile in care imi dau cuvantul, caci atunci e lege)... dar.. macar sun sau anunt persoanele implicate inainte... gen "bai, tantico, vezi ca nu mai vin la cafea ca nu gasesc zahar, la naiba"... bineinteles, exemplu fantasmagoric... nu refuz o cafea platita de altcineva, zaharul e ieftin, criza e mare ... si apropo de cafea, am uitat sa iau zahar .. si o beau cu zaharina... si apropo de cafea



Mda... si am fost la concert sambata seara... vreau sa va spun ca au fost EXCEPTIONALI! In primul rand, trecand peste organizarea slaba specific romaneasca, nu prea mi-a placut sistemul sonor... am ajuns la Slayer, pe la ora 7... sunet foarte pe inalte, o eliberare deloc fidela a vocii si un sunet cam strident... ma rog... cand nu ai boxele si sistemele tale, nu poti sa canti perfect... revin aici... in al doilea rand... cate papusele la concert! incredibil... o mare multime de lume ... 35.000 de oameni! ... foarte multe rockerite... plase, pantaloni pe juma de fund, lipsa de tzatzare (numai ptr asa ceva a meritat sa platesc biletul)... atmosfera foarte placuta, bere din plin, persoane calde ascunse sub machiajul negru si pantalonii de piele... si apoi... au intrat ei... Metallica ! Dintr-o data nu mai era loc... lumea tipa, aplauda si se miscau in asa fel incat sa vada bine totul... si totul se schimba... parca boxele s-au transformat, sunetul e altfel, e mult mai placut, mai familiar si mult mai posedant... desi nu s-a auzit ca acum 2 ani cand au venit cu propriul lor PA, s-a simtit diferenta majora de calitate sonora intre slayer si metallica... si am urlat si am tipat si am cantat ... ptr mine, a fost a 3a oara cand ii vad si tot ce mai pot spune acum este ca: I WANT MORE, I WANT MORE, I WANT MORE!



ALTE LINKURI AICI:

si

si

si daca dati "metallica bucuresti 2010" pe youtube veti mai gasi!

Revenind... am vesti legate de vecina... e plecata la Botosani la ma-sa! Sper sa se inece in inundatiile de acolo si apoi sa ramana impotmolita in noroi si sa o manance zgomotos bacteriile dar sa nu dea coltul si sa se chinuie cat mai mult! bine, n-am nimic cu ea, n-are nicio vina ea ca e din Botosani... asa i-a fost scris... dar sa taca din gura! Stii cum e faza aia cu "dupa ce ca esti prost mai si tipi asta in gura mare"? eh, la Botosani si Caracal e ceva de genul "dupa ce ca esti prost mai pleci si arati si altora ca esti de aici"... nu asta era insa vestea mare... ci faptul ca de vreo 4 zile si cred ca pana maine, deci 5, mi se serpuieste pe peretele meu din baie o vana de apa... suficient cat sa fie deranjanta si agasanta si cat sa pateze noul meu tavan vopsit de mine! (inca mai credeti ca am fost malefic ca m-am luat de ea si ca inca sper sa moara?)...

11 luni de cand stau aici... 9 inundatii! ... initial am crezut ca era de la ploaia mare... si s-a scurs de pe bloc cumva... trece ploaia, a doua zi ma duc prin bloc... la ea nu ma duc la usa, caci proprietarii mei m-au rugat sa nu ma mai duc ( de frica sa nu inventeze ea altceva gen: "a venit si mi-a provocat un orgasm de care aveam multa nevoie dar pe care nu il aprobasem", lucru pe care nu i l-as face silfidicei oricum )... ma duc la 2.. nimeni.. ma duc la 3.. un mosulet... se uita la el pe teava, nimic... ok.. e de la 1 sau 2... ii spun proprietarei si apoi administratorei...

Las mesaj in usa celor de la 2... sambata dim... bataie in usa.. un tip.. ca ce s-a intamplat... ii explic si il rog sa vad teava de la baie... intru in casa la el... acolo, inca un tip... ma prezint... si, pe masura ce in ochii lui observ o tanjeala foarte dezgustatoare, realizez cu mare teama ca... ei sunt gay... intr-unul din cele doua moduri.. nu stiu exact care dar... va imaginati ca mi-am ferit funduletul meu sexy din directia lor cand am stat in genunchi sa vad teava... ce ciudat a sunat propozitia anterioara... ( apropo, ce poze mi-am tras funduletului meu cel nou ! incredibil, nici mie nu imi vine sa cred cat de tare este... mi-l vreau! cred ca o sa ii cumpar flori si ciocolata ca sa pot profita de el ... buey, este o iubire platonica... nu sunt autoiubaret... ok?)... asa.. rezultatul? nici urma de apa... m-am dus la administratora si am anuntat-o vestea cea buna.. e iar de la 1...

Administratora spune ca abia marti poate chema instalatorul... si ca va da un mesaj proprietarilor garsonierei mele sa ii trimita numarul de telefon al vecinului meu de la 1... ai mei draguti si simpatici proprietari imi sunt plecati in spania... caci au o viata fantastica... cum eu nu voi avea vreodata... oricum nu ajung la varsta lor... asa... si proprietarii fac o mare greseala:D ... Au trimis acel sms continand urmatoarele: numarul proprietarului si numarul nebunei de chiriase... cui? ah.. doar administratorei si... MIE ! >:) Ahahahahahaha... asadar... cand ma voi muta eu de aici sau cand nu voi mai putea dovedi rea credinta proprietarilor sau cand nu le voi putea face vreun rau din cauza actiunilor mele, vecina mea va avea probabil de raspuns la telefon obsedatilor sexuali si a altor specii fatidice si nebunesti... nu va imaginati al meu raset malefic cand am primit numarul ei.. chiar am sarit in sus de bucurie ca ii voi putea aduce face chestii folosindu-ma de aceasta mica greseala de mesagerie scrisa !

Revenind... azi.. vine instalatorul... se uita la teava... se duce sus... dupa 20 de min.. vine blondul de proprietar de sus si zice (ca taranul) fara buna ziua sau alta forma de intampinare (deh, nici ma-sa nu cred ca i-a zis nimic cand l-a scos din teava gayului surogat care l-a nascut): "se va rezolva maine dimineata"... si da sa plece... si zic "ma bucur nespus... dupa 5 zile... ah, proprietarii mei mi-au spus ca va vor da in judecata cum vin in tara"... el intorcandu-se cica "de ce?"... zic ..." de ce?!? ptr cele 9 inundatii in cele 11 luni.. cica 'de ce?'..." si dau sa inchid usa... cica "si eu te pot da in judecata ptr muzica"... si eu am zis "ahahahaha... hai ... lasa-ma..." si i-am facut semn sa se miste din cadrul usii mele si i-am trantit-o in nas... si chiar il vor da in judecata cand vin... ma voi asigura de asta... ca sa nu mai zic ca vecina mea nu va mai dormi... pentru ca nu ii mai opresc niciun bass seara... deranjarea linistii publice se face ptr petreceri si muzica la nivelul ala.. nu ptr basi , nu ptr cum a fost facut blocul si ca peretii transmit basii... asa ca.. s-a lins pe bot (nu ca nu e o obisnuinta de-a ei zilnica) dar... de tot de data asta...!

Anyway... cam atat... sa vad ce naiba fac zilele astea... si cum imi voi rezolva toate problemele... ca nu mai suport nimic din ce mi se intampla! Cand oare voi ceda?

Un comentariu:

  1. Awww! Imi pare rau sa aud de inundatii :( Macar propietarii par cool (din ce am inteles din postul cu vecina). Na un hug >:D<

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010