sâmbătă, 24 iulie 2010

More perlici

Domnici si domnii... dupa cum v-am obisnuit, va prezint iarasi perlici fara egal dintr-un magazin ireal... exact din real... insa nu cel din vitan... cata rima, am bulan... haide ma, nu fii taran... zi la oameni al tau plan... zi-le cum sa faci un ban... prin reduceri la real...

Super Reduceri! Incredibile si orgasmice reduceri avem numai la real.. de la fabuloasa sticla de 1.41 litri de vanish ( which reminds me: poate scot si eu rufele din masina ) la dual core-ul fara procesor astazi trecem la reduceri... Nu mai zic nimic.. luati de priviti... click pe ele pentru zoom... ca altfel nu giniti reducerea si ratati oferta...



Asadar ... super-oferte de super-ratati... cum sa te lauzi cu reducere de 0.01 lei?!? adica 100 de lei vechi... de rol... ca pe rol sunt de pus astia... anyway... trecem la alte chestii ... gen metode de promovare....ia priviti:



PUI FAMILIST! Pai sa vedem la ce categorie intra anuntul asta: imoralitate (dezbina o familie), crima cu premeditare (uciderea unui individ cu familie, caci numai un individ ar fi familist), prostie (cum sa spui asa ceva?!?), prost management (cum sa faci public si sa si pui la oferta asa ceva ?!?), preacurvie (se da puiul orisicui) si chiar si la incalcarea normelor de calitate (nu se prezinta pedigree-ul ca sa putem spune ca e campion si de familie buna) !

La vederea acestor chestii pana si telefoanele mobile s-au crizat... al meu nu.. dar al lui Andrei Ruffy da... e model mai nou si mai bun al lui... si... cred ca are senzor de prostie si s-a auto-sesizat! Nu ma credeti? Priviti:




Mda... si cum am iesit noi si am asteptat-o pe verisoara mea (btw, anticipat Habi Birdei chica) sa iasa din magazinelul bomba... bombaoana... bomboana domne ... asta am vrut sa zic... bomboana... asa... am vazut cateva lucruri fun... dar cel mai fun... a fost modelul de "pic ap za bitches"... priviti cum se agata gagicile noaptea la real in parcare:



Am glumit... aveau o masina mult mai tare decat noi oricum... si niste portbagajeeee...oh da... cum?... ah da.. un portbagaj, pardon... multumesc dlui marinescu pentru corectarea care ma va face mai putin misogin... serios acum, de unde stii tu ca nu avea si cealalta masina cu portbagaj incapator?!? de ce imi sari repede sa ma corectezi? n-ai alte trebi? fa-ti! ....

asa... l-am trimis sa imi ia tampoane ca nu mai am filtre la cafea si alea estompeaza cel mai bine ce e mai rau... ce? misogin iar? haha... hmm... nu... misogin as fi fost daca va puneam sa imi faceti o cafea! se ofera cineva? ma gandeam eu... gata, lume, radem, glumim dar in incinta spatiului impus de word... true story asta... cu "mi s-au terminat paginile in word... ce fac?!?" ... ask my friend, Mr Boca... el a patit-o cu un anume directoras de la el de la firma... gata... si va las cu o mica discutie in franceza cred...

5 comentarii:

  1. multi oameni se uita dupa reduceri fara a se uita de la cat e redus produsul.numai andrei are un spirit de observatie foarte dezvoltat ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Micutule, scrie o postare in francois, s'il vous plaît!! Ai un accent atat de fain!

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, biensur, mon accent est tres chic... mais oui! merci pour ton compliment, ma dame... voulez vous, ne sais pas, couchez avec, encore ne sais pas, un fotomodel celebre comme je suis ? haha.. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. mais tu parlais francais tres tres bien, mon ami! tu dois recevoir un bisoux d'une fille francais hahaha

    RăspundețiȘtergere
  5. oooh la la, oui... I can picture it now:
    - ola mamacita, que pasa (esti), me gusta tu cuerpo!
    - bonjour, dieu supreme! zise ea...
    - ay caramba, parla italiano?
    - ja, ich spreche auch die Körpersprache!, precizeaza ea cu ajutorul google translate!
    - filí mou méli!, spun eu zeflemist aratandu-i ca si eu am net...

    ... and then she did.. did what? don't you have google translate? translate! :))

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010