luni, 19 iulie 2010

Relatare

..... zapuseala mare, duduilor si duzilor... a dat potopu` peste noi si a iesit caldura din iad... iata-ma iesit afara totusi... imediat dupa prima rafala mare de ploaie... trebuia sa ma vad cu cineva sa ii dau ceva... si ca sa ajung acolo a trebuit sa ocolesc toate baltile posibile si imposibile... ptr ca la mine cand ploua strada mea devine strada venetiana... tre sa ies cu barca... si cum n-am barca, ies inot... ca sa pot face fleosc, fleosc mai incolo...

dar.. de asta data... iesit din scara... ocolesc prima craca de copac cazuta... si apoi o balta... si privind in fata ma mira faptul ca lumea se oprea la prima craca... nu intelegeam de ce.. nu era un obstacol prea mare... si iata-ma ridicand privirea si vazand motivul... le era frica de ce urma dupa craca si baltoaca... ia de priviti ce era in strada:



mda... lumea se intorcea din drum, dupa cum se vede.. ca sa nu treaca pe langa pomul minune... ptr ca se putea rupe oricand.. si ar fi cazut pe nefericitul de dedesubt... cum stiu ca mie nu mi s-ar intampla nimic ce mi-ar conveni sa se intample, am trecut fara nicio retinere pe sub periculosul moment... lumea a preferat sa o ia pe partea opusa, prin apa... oh well... n-a cazut , nu mai conteaza...

ajuns insa unde trebuia sa ajung si sa predau ce trebuia, deci sa plec spre "bloc" la cafea... eh, ca sa fac asta trebuia sa ocolesc imensa balta din intersectie... lucru nu foarte greu de facut... insa cum trec a doua oara strada ca sa ajung pe directia cafelei, ma opreste un dud si are loc discutia urmatoare:

- "salut... ah, esti baiatul cu care am vorbit mai devreme..."
- "salut.. despre ce?", ii spun eu curios si mirat...
- "... de alternator... cureaua... ah, nu esti tu"
- "aaa, nu, nu sunt eu... dar ai avut si cu mine discutia despre alternator zilele trecute... numai ca putin mai in jos la abator!"
- "...", surprins de reactia mea... si continui:
- "... cam des ti se strica cureaua aia... nu mai bine iti iei un job?", intreb eu pe un ton zeflemist
(... acelasi eu care de 4-5 luni imi caut un job care sa imi placa... incep sa cred ca ma ajung blestemele ... asa ca prin paranteza asta imi cer, in mod oficial, scuze celor care ma blestemara... now FUCK OFF and let me be!)
- "ce sa fac, frate? sa fur nu pot... fac si eu ce pot"
- "hai, bafta cu cureaua, pa"

... si plec si il las in cautari... ideea e ca cerea bani ptr o "curea de alternator" ce i s-a rupt... si ca nu e de pe aici.. si daca am cum sa il ajut cu niste bani ca sa poata sa isi ia curea sa ajunga inapoi de unde a zis ca e... vroiam sa ii vad venele si daca nu erau intepate sa ii dau... insa m-am razgandit si m-am gandit ca mie mi-au iesit buzunarele in afara de cata lipsa de bani am... si de ce m-as gandi sa dau unuia care pacaleste lumea pe strada?... so... l-am lasat in pace... voi i-ati fi dat?

Mesaj pentru cine are probleme cu virusul ala de mess cu photo si foto si facebook si profile sexy si altele... dati-mi un buzz si va dau un programel care va scapa de toate problemele astea... 5 minute dureaza scanarea si ati scapat... daca aveti oameni in lista ce va streseaza dar va doare`n mouse sa dati click pe ignore, luati programul asta de la mine si dati-l lor...

In alta ordine de idei... am avut zilele trecute o sedinta foto foarte tare... si nu am terminat de editat toate pozele... doar cateva... am aratat catorva persoane unele poze.. si se pare ca asta ar fi cea mai tare dintre ele... ptr ca mi se vad niste intimitati, am zis totusi sa o postez dar sa nu poata fi marita... sper ca nu va suparati dar nu vreau sa imi vada baietii intimitatile sau gropitele de pe spate ! :P



Sunt foarte curios de comentarii de data asta... si mai ziceti-mi subiecte ptr ThingsToSay! Va poruncesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010