sâmbătă, 12 decembrie 2009

4 minute irosite

E incredibil cum nu imi amintesc ce am facut ieri dar stiu perfect ce am facut anul trecut cand a picat prima zapada... stiu perfect unde am fost, cu cine am vorbit, de ce si chiar si fetele unor persoane pe care le-am vazut doar atunci...

Azi am zis ca nu mai dorm pe zi... aveam atata energie la 11-12... si apoi am vazut un status gen "ninge"... si parca dintr-o data s-a intunecat totul si a venit direct somnul... si n-am rezistat decat la finalul meciului echipei feminine de handbal si.. am adormit...cu televizorul deschis... demult nu mi s-a mai intamplat asta...

Chiar incercam acum sa imi amintesc daca saptamana asta m-am vazut cu cineva... si e greu...parca... parca... luni... sau cred ca a fost duminica... cand am iesit sa pap cu cativa prieteni... ah da, m-am vazut cu fratele marti-miercuri... cam atat... cred... e greu sa iti amintesti lucruri cand esti cufundat in alte chestii si in munca... dar ies azi...la o cafea mica... in fata blocului...

Am sa scot suba mea rosie de iarna din sifonier azi... Haina ce nimanui nu-i place... decat mie... bine, nu numai mie... irelevant insa... cert este ca imi voi lua iar portia de mistouri legata de haina... si nu imi pasa.. atata timp cat mie imi place geaca...

Gata... ma fug in dus... si apoi plec afara... sper sa mai stiu drumul... nu de alta dar... vreau sa plec...

PS: imi amintesc ca am deschis un new text document doar ca sa imi trec 2 ganduri... si uite articolul... in 4 minute irosite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010