joi, 31 decembrie 2009

La Multi Ani!

Sfarsit. Sfarsit de an.
Sfarsit de perioda nefasta?
Inceput? Nu cred.
In sfarsit...

S-a mai dus un an, un an oribil... nu stiu cum a fost pentru altii dar anul asta a fost cel mai rau an de... de cand ma stiu... Se spune ca, scorpion fiind, nu cutreieram paduri ci eram bantuit de cifra 7.... 2009.... 9-2= fix atat.... poate de-asta... nu mai tin minte dar parca si 2005 a fost rau... parca financiar a fost... dar nu ca 2009.

Pfff... 2009... respiram adanc si tragem linie... nu, nu linie din aia... sa vedem ce am avut anul asta... ce intamplari... pai... a lovit repede, in primele zile chiar... mi-am pierdut fata... apoi a trebuit imediat sa renunt la un proiect la care lucram deja de cateva luni... apoi a trebuit sa operez o parte din hernie si sa renunt la integritatea corpului... o operatie ce nu cred ca a iesit bine... apoi am inchis singura afacere pe care o puteam controla si imi era la indemana... si m-am mutat de la 2 camere la garsoniera, nici sa nu incep sa spun ce cred de locul asta... am crezut ca odata mutat pot incepe un alt proiect ce il aveam in cap... numai ca, sursa mea de venituri a fost subit blocata... si a trebuit sa renunt si la proiect... octombrie, am inceput un fel de proiect de salvare numai ca, din diverse motive, s-a oprit si ala... sa nu mai zic de masinuta ca s-a stricat in fiecare luna...

Anyway... spre sfarsitul lui a incetat sa imi pese... altfel nu aveam cum sa imi pastrez calmul specific... asa ca am lasat zilele sa curga, vazandu-mi de treaba... si la fel am sa fac si in noul an... iar daca da semne de redresare, am sa ma 'stresez' si eu sa fac sa iasa bine... daca nu, atunci voi fi in aceeasi stare de nepasare.

Dar sa nu vorbim de rau... hai sa vorbim si despre lucrurile bune ce mi s-au intamplat anul asta... [...] ... uhmmm... cred ca e suficient... nici nu stiu ce as putea sa trec aici... poate doar faptul ca a fost un an in care am cunoscut cateva persoane interesante.... si faptul ca m-am lasat de tigari... atat...

Anyway... ziua de azi este una importanta... este o zi plina de importanta... sper sa fie ziua in care se termina relele si incep... bunele! Nu prea stiu ce sa mai scriu... sunt 5 paragrafe... pe C4 am scris cel putin 15 azi... doar ca nu prea mai am ce sa iti spun, blogule... poate iti mai scriu in noapte , nu promit...

2010... inainte de a te primi, sa calculam:
2+1=3(/=7)
2*1=2(/=7)
10-2=8(/=7)
20-10=10(/=7)
20/10=2(/=7)
20-1=19(/=7)
Hmmmm... cred ca e bine... so... bine ai venit, 2010!

Asadar... azi... tuns, ras, shopping, net, tv... ma gasiti online pe seara...tre sa iau mancare si bautura pentru diseara... o noapte acasa cu televizor, filme... u know, don't have a care in the world but I've got drinks!... toate pocniturile si sampaniile de la miezul noptii sa ma anunte ca tot ghinionul s-a dus... si ca pot adormi linistit...

Azi am de transmis un singur mesaj, o sincera si nefondata urare de "La Multi Ani!"...



Ah da... si voua va urez un an nou cat mai bun in care sa vi se intample numai lucruri bune!

Un comentariu:

© Micutz @ 2007-2010