vineri, 11 decembrie 2009

Bullshit

Voi declara oficial ziua de 10 decembrie drept cea mai scurta zi ever... si pun la socoteala si inceputul lui 11... asta ca sa obtin 18 ore de somn in 3 reprize... ptr ca m-am culcat la ora 7 dim pe data de 10... si m-am trezit la ora 10 pe 10... si am mancat si vazut un film pana pe la 3 pe 11 si apoi m-am culcat pana acum la 6 pe 11... deci ... 24-1-5=18 .. carevasazica am dormit 18 ore intre 7 pe 10 si 7 pe 11 ale lunii a 12-a... si de ce nu? In fond... "it's all bullshit.. and then you die... "... cateva cuvinte din filmul Shrink... esenta lui...

Anyway... zilele astea am tot stat cu dnul Marinescu... si am lucrat impreuna si am mancat impreuna si am facut cortina la dus impreuna si ne-am certat impreuna cu vecina de deasupra pe tema volumului la care ascult muzica... chiar a zis ceva super tare dnul Marinescu: "ea nu stie ca tu esti nebun si tot ca tine iese?!"... si m-am bucurat ca m-a apreciat cineva... Dealtfel, stand in casa ptr munca si somn si iesind afara doar pentru a cumpara necesitati gen mancare si cola, nu prea ar avea cine sa te aprecieze.. vanzatoarea?

Faza tare azi insa.. am ajuns sa imi iau de papat si apoi si cola.. si la magazin, tanti care ne servea de fiecare data a zis "cafea?".. am refuzat... "cola si mai ce?"... si i-am spus de nuga si de sugus... si m-a intrebat "fara tigari, nu-i asa?"... which was like amazing... adica chiar a tinut minte ca nu mai cumpar tigari... pana si dnul marinescu era uimit.. sa fi vazut ce fata facuse!

Acum ascultam pe Spike si pe Guess Who... in special pe al doilea... de primul inca nu stim mare lucru si ni se pare mai pampalau momentan.. dar.. sa mai ascultam... si apoi va mai spun...

Am decis de comun acord cu dnul Marinescu faptul ca... nu merita sa mai vedem filme langa care nu este atasat 720p sau 1080p... de ce? pentru ca nu se compara calitatea... cum am ajuns la concluzia asta? am vrut sa vedem Sin City... si am dat sa il iau pe ala cu 720p... si mergea greu.. si amicul meu a insistat sa il iau dvdrip de pe odc.. si am facut asta... ca nu mai aveam nici eu rabdare sa il vad ... exact, nu il vazusem... si am vazut o ora si ceva din el ca dvdrip si apoi m-a anuntat pc-ul cum ca se luase ala cu 720p... wow.. ce diferenta.. ce claritate... era ca si cand ne uitam la un cu totul alt film... asa ca.. decat sa ma uit la noutati care se vor vedea nasol, mai bine ma uit la filme mai vechi... sunt atatea pe care nu le-am vazut... si le voi vedea super clar... minim 720p pe 24 inch... In schimb n-am prins legatura dintre ala cu fata rupta si bruce ...

Ah.. legat de bruce... in afara de comentariile gen "asa bruce", "da, bruce", "hai ca poti", "that's the way, dude!", cand era 1-on-1 cu draguta Jessica Alba, sa va spun faza nasoala.. i-am aratat-o si d-nului Marinescu si a fost scarbit... ce fac actorii ca sa ia bani... in Sacalul (the jackal) din 97, bruce se pupa cu another dude.. bleah.. chiar scarbos... atunci nu am putut spune decat "bruce, c'mon, why?!?"...

Am gasit ceva pe Wikipedia... CLICK AICI... da, bine, eu am facut-o.. dar o puteti completa voi... unii dintre voi o sa spuneti ca imi bag joc de siteul ala genial... eh, nu chiar.. intrucat are o baza de date atat de mare incat sa poata cuprinde date si despre tine! In plus, poti oricand sa iti faci propria pagina sau alte insemne... eventual sa contribui la donatii... nu stiu pentru ce vor ei 7.5 milioane de dolari avand in vedere ca sunt o treaba non-profit... hmmm.. makes you think... sau mai bine nu.. cos it's all bullshit... UPDATE: macar a stat cateva ore online! Ha! In your wikiface!

Anyway, speaking of bullshit, am auzit ca avem din nou un acelasi nou presedinte... bancuri pe tema asta... cum pui la loc dopul de la sampanie? Intrebi PSD-ul... ce au facut romanii in timpul mandatului lui Geoana? Au dormit... PSD= presedinte in seara de duminica... PDL= presedinte in dimineata de luni... haha... it's all bullshit... Cica dnul Marinescu a facut parte din diaspora votanta... se pare ca el a indraznit sa voteze... chiar si plecat fiind, a fost mai patriot decat mine... bine, lui chiar i-a placut animatia 9... mie nu...

Alta veste... desi am decis ca de reve sa plec cu amicii undeva unde sa ne distram... ma mai gandesc daca sa ma duc sau nu... cand mi se va cere decizia finala o voi da... de mi s-ar cere acum raspunsul ar fi clar: nu... nu am starea necesara ptr distractii, prefer sa stau la locul meu in liniste.. sau, ma rog, genul meu de liniste... in fond, am un Windows nou de instalat... cand as putea sa fac asta decat intr-o perioada in care nu e nevoie de mine, nu? Nu de alta dar mie imi ia vreo 3 zile sa imi pot instala si seta propriul calculator... backupuri, zeci de programe instalate, programe de setat, etc... asa ca... ma mai gandesc... in fond, nu ar fi mare pierdere sa stau acasa... pentru niciunul dintre cei implicati... mai conteaza unul in minus?

Va las cu un slagarel:

Un comentariu:

© Micutz @ 2007-2010