duminică, 20 decembrie 2009

Sondaj camuflaj

Am zis sa fac un mic sondaj ... unul surpriza... unul la care lumea sa raspunda fara sa stie ca face parte dintr-un sondaj oficial... ci doar ca asa sunt discutiile respective... Interlocutorii au fost indeajuns de amabili incat sa imi raspunda aproape sincer... Majoritatea dintre ei nici acum nu stiu ca au participat la sondaj, cativa au aflat dupa iar unora le-am spus din start sau pe la mijloc. De ce? Pai ca sa raspunda.. ca altfel nu raspundeau.. d'oh... Interlocutorii fie se aflau deja pe ecranul meu, fie i-am luat eu la intrebari ( mi-am pus speranta ca ei vor zice lucruri bune despre mine.. cand colo... hmmm... nu prea a fost sa fie asa cum am sperat... mai bine au raspuns ceilalti )... revenind... multumesc pentru raspunsuri... iar data viitoare cand va intreb ceva pe mess, nu va mai fi un sondaj asa ca... nu trebuie sa aveti grija ce raspundeti! Apropo: numele trecut aici reprezinta primele 4 caractere din id-ul fiecarui interlocutor.

Ce iti place tie cel mai mult?

Cris: zapada si cum ninge

Adel: primavara

Carm: un sarut fierbinte dl barbatu p care il iubesc

Nico: sa lenevesc

Alic: personal imi place sa fiu alintata … dar nu are treaba cu sexul sau banii

Anca: sa am tot

Ramo: kfc

Ang3: sexul oral… marea, muntele, munca, barbatii, sexul

Paul: sa alerg

Adri: sa ii pese macar cuiva de mine

Mure: acum inghetata pt ca mi-e pofta de vreo sapt

Ruff: motoarele

Lavi: sa muncesc

Msz_: vara-apa


Dar de mine iti place?

Cris: esti dragut

Adel: esti un omulet OK

Carm: ca om esti ok

Nico: da

Alic: pai daca nu imi placea crezi ca ne mai vedeam?

Anca: imi plac chestii la tine, si multe altele nu

Ramo: place,place

Ang3: pai nu te cunosc f bine, doar ce te am vazut odata si am vrb pe aici…ce pot sa iti spun…esti simpatic

Paul: da

Adri: nu k esti rau si artagos si neintelegator

Mure: poate ca da

Ruff: evident ca`mi place de tine ca persoana ... u`re my bro

Lavi: nu pot sa zic nu

Msz_:da


Ce iti place tie cel mai mult la mine?

Cris: ochelarii

Adel: altruismul

Carm: nu stiu

Nico: mi a placut ce am avut la intalnirele noastre ...si ca esti open mind

Alic: ca esti deschis si bine dispus mai mereu din ce am vazut si probabil nu mereu te simti asa ... zic eu

Anca: imi place k poti sa iesi din cutiuta in care sunt ceilalti, k vrei m mult..k gandesti basically… ca , in ciuda atitudinii de cacat fata de femei pe care o adopti, ai principii

Ramo: esti dulce… vb frumos,bine mie cred ca asta imi place cel mai mult la cineva, felul in care vb si cat de fine are mainile,[…] imi plac si degetelele tale,sunt subtiri si firave[…], cum mangaie si cum respira…. si gata,nu mai zic nimic

Ang3: nu stiu

Paul: ambalajul… faptul ca esti un barbat cu experientza de viatza… […] tatuajele

Adri: imi place k esti om de cuvant ceea ce promiti asa faci

Mure: esti dragut

Ruff: caterinca si optimismu

Lavi: nu te cunosc prea bine si nu stiu ce sa raspund

Msz_: ca esti plin de contradictii


Ce nu iti place la mine?

Cris: iar ai baut?

Adel: narcisismul

Carm: ca nu ai vrut sa o recuceresti […], ca ai fost prea orgolios sa o cauti… si acum ma confrunt cu acelasi orgoliu

Nico: ai momente cand esti cam dur cu tine, atat

Alic: sper ca nu postezi raspunsurile […]sa iti spun primul lucru care imi veni in minte? […] un pic cam slabut pt gusturile mele

Anca: nu-mi place k ti-e prea frica sa te comporti natural, k incerci sa pari misogin, k bagi intr-una sexul la inaintare, cu toate k daca asta iti era de ajuns , acum nu erai asa nefericit, k te ascunzi..

Ramo: stai ca aici tre sa ma gandeasc… uite un lucru care nu imi place…. pozele tale… nu te caracterizeaza deloc, ai fata de om muuult prea dur… de infractor poate... tin minte prima data cand m-am intalnit cu tine ca mi-era asa o frica din cauza pozelor...

Ang3: nu stiu

Paul: ciocul pe care tzi'l lasi, privirea din momentul asta din poza de la avatar, pervers scrie pe tine…

Adri: nu vorbesti cu mine decat cand fac ceva sau evident daca nu fac ceva

Mure: ce nu-mi place nu stiu, nu te cunosc prea bine

Ruff: ca te`ai lasat de tigari

Lavi: nu te cunosc prea bine si nu stiu ce sa raspund

Msz_: k te incapatzanezi aiurea sa nu intelegi unele lucruri



Ah... inca ceva... cineva avea status azi "am sufletu ca vremea"... si am incercat sa ghicesc cum are sufletelul... inca nu mi-a raspuns dar... click pe poza sa vedeti!



PS: mai aveti cateva ore sa votati la sondajul cu craciunul/revelionul!

5 comentarii:

  1. deducem ca te futzi cu "ramo". este?

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate stiu eu nu... dar am sa intreb ... :))
    oricum, nu esti prima persoana care imi spune asta... de ce anonim?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu anonim,nu ne futem,ti se pare ciudat?
    semnat ramo

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie poate sa mi se para ciudat ca nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. NU!!!tie TREBUIE sa ti sa para normal, evident:p

    ramo

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010