sâmbătă, 17 aprilie 2010

Magia cuvantului

Am primit ieri astea pe mess... si am zis ca tre sa le public si eu... poate e lume care nu le stie... eu m-am prapadit de ras, oricum... multa intelepciune iti trebe ca sa coci asa ceva... stiu ca sunt vechi, doar ca eu nu le stiam... ok? ma bucur ca ati inteles... insa chiar nu le auzisem pe toate... doar unele dintre ele au fost spuse prin preajma mea... anyway... bucurati-va de ele, chiar daca nu le auziti ptr prima data...

PRUDENT = pasta de dinti cu extras de prune
MONOLOG = olog de un picior
BIOLOG = olog de ambele picioare
SEXOLOG = olog de 6 picioare (de ex. miriapod sexolog)
MANIPULARE = manevrarea penisului cu ajutorul mâinilor
ATÂTAT = fara sâni
AMÂNAT = fara mâini
ÎNCHINARE = transport catre China
ÎNVINUIRE = procesul de fermentare a mustului
ÎNFOCARE = transformare în foca
GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul „Bine,Ioane"
ÎMPRASTIERE = rezultatul procesului prin care betivii se fac prastie
BIZAR = zar dublu
MACEL = mac mic
MICROSCOP= scop marunt
ÎNVIORAT = Prevazut cu vioara
LESINA = pe unde merge „le tren"
MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri
CIMBRU - marca postala din Banat
BASCA - femeie din Pirinei, cu marginile îndoite înauntru
AMPULA - amintiri din tinerete
HAITI - grupuri de lupi flamânzi care bântuie prin judetul Botosani
BIRMANIA - predispozitie maladiva a unui ministru de finante de a pune noi taxe si impozite

Pe o tema mai serioasa, va recomand AUTOSHOP.NPG.RO pentru orice piesa auto de care ati avea vreodata nevoie. Faceti o comanda si cineva va va contacta sa va spuna pretul si disponibilitatea produsului. Sper sa va placa siteul intrucat e lucrat de myself, eu cel suprem...


TEMA ptr acasa: vreau sa incep sa scriu niste articole cu topicul "lucruri(fraze) care le poti spune unui(unei) .... dar nu prietenei"... Voi va trebui sa imi dati ce sa scriu in locul acelor punctulete si eu am sa revin cu 10-20 de fraze pe acest topic, astfel creand articole pentru enormul meu timp liber.... Puteti participa fie prin adaugarea de comentarii, mesaje pe mess, dandu-mi astfel teme cu care sa imi ocup timpul sau imi puteti gasi un job extraordinar de bun care sa imi ocupe timpul... so... ce ziceti?

Am sa incep azi cu un exemplu: voi inlocui puncte-punctele cu cuvantul "catel". Asadar vom avea "lucruri ce le poti spune unui catel dar nu prietenei":

- nu face in canapea!
- da-te jos de pe postas!
- nu mai musca!
- alearga dupa mingiute!
- esti o catea!
- vrei un os?
- mergem afara sa faci pipi?
- taci!
- ce-ti mai miroase respiratia!
- nu mai mirosi fundul cainelui ala!
- uff, ce blanita murdara ai!
- ce limba aspra ai!
- adu-mi si mie papucii!
- sezi! =))

Ati inteles procedura? Astept sugestii.. buh-bye now...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010