duminică, 4 aprilie 2010

Nopti si zile

Ma qu`est que ca? Simplu... azi e ziua in care se paste.. ceva... o zi in care am vazut atatia oameni alergand si programand si avand grija sa pregateasca fiecare detaliu si sa nu care cumva sa uite sa nu participe la asa ceva... poate din obligatie, poate din motive de credinta sau poate din rusine sociala... da .. vorbesc despre vizita la biserica din seara de paste...

10 minute petrecute in orice tip de conditii meteorologice pentru a aprinde un contaminant foc initiat de un preot ce e mai putin credincios decat majoritatea dintre voi... so... de la bricheta cu care isi aprinde probabil tutunul omul a aprins un foc si apoi l-a imprastiat in multime, toti avand apoi sarcina de a avea grija ca nu cumva sa se stinga pana ajunge in siguranta acasa... Deja vad cum se fac niste imaginabile trasee facute de drumul luminilor... cum oamenii ajunsi acasa au spus replica "nu o stinge, las-o sa se stinga singura" de milioane de ori...

Cineva mi-a dat mesaj azi si am confundat invierea cu inaltarea... de ce? pentru ca nu am dat importanta evenimentului... a fost ciudat... pentru ca am observat greseala deloc specifica IQ-ului meu si a nivelului de cunostinte generale asimilate.... Anyway...trecand peste... am zis si ma tin de cuvant cum ca nu o sa critic nimic (sus aveti doar o relatare personala a evenimentului) ... dar e un lucru ce il fac doar de data asta... sa imi tin gura/mana! Insa am de gand sa fac altceva... am pus mana pe wikipedia si am vrut sa gasesc cele mai importante zile pe care noi le sarbatorim... Dar nu voi face doar atat... ci le voi atribui un nume sau o explicatie personala... in propriul meu stil... va las libertatea de a modifica sau de a va aduce contributia cu alte explicatii sau denumiri...






































































































Data(cu apx) Nume oficial Redenumire micutziciana
1 ianuarie Anul Nou Revinlion sau Rewhiskyon, dupa caz, zi in care se propune uitarea anului ce a trecut
24 ianuarie Ziua Unirii Ziua lui Cuza
1martie Ziua martisorului Ziua mortisorului primaveratic
8 martie Ziua femeii Ziua sexului frumos, zi serbata intens cu sex
Aprilie-Mai  Pastele (invierea) Night of the living dead ( cu multumiri ptr contributie lui Andrei Ruffy)
1 mai Ziua muncii Ziua adolescentilor ce vor sa fuga la mare pe banii parintilor aka (also known as) ZACVSFLMPBP
prima duminica a lui mai Ziua mamei Aici trebuie sa le combin si am sa citez un banc: "Fathers day is for thanking your dad for fucking your mom. Mothers day is for thanking your mom for not swallowing you!"
a doua duminica a lui mai Ziua tatalui
Mai Inaltarea + ziua eroilor Ziua plutirii fantasmagorice si a eroilor cazuti la datorie 
mai-iunie Rusaliile Ziua cinzecii, zi in care se beau n cinzeci in cinstea a 50 de zile de la noaptea zombiilor si apoi se coboara si se urca la toaleta de la etaj pentru a varsa sfantul (na)duh de cate ori e nevoie
1 iunie Ziua copilului Ziua in care adultii au voie sa se simta copii ( atentie: a se face deosebirea si a NU se confunda cu ziua in care adultii au voie sa isi simta copiii!)
26 iunie Ziua tricolorului Ziua celor 3 culori nationale , zi in care te trezesti deprimat, stai ziua gelos si apoi te culci furios (dupa spusele psihologilor)
29 iulie Ziua imnului national Zi unui cantec lung si greu si urat dar important pentru tara
15 august adormirea maicii domnului Ziua Mariilor, zi in care Mariile trebuie sa faca cinste
25 octombrie Ziua armatei Ziua lui Micutz
1 decembrie Ziua nationala  Ziua independentei
8 decembrie Ziua constitutiei Ziua actului national
25 decembrie Craciunul(nasterea) Ziua lui Jeezy
31 decembrie Idem 1 ianuarie Zi speciala pt zeul suprem Micutz


Daca am uitat vreo zi importanta , anuntati-ma. Am luat in considerare zilele in care statul da liber si zile in care religia ortodoxa ne impune ca fiind importante... ah , si reale... Ca sa fiu si eu in tema va las cu o melodie cu un titlu ce tine mult de aceasta putere de control a maselor, religia: Anouk - Jerusalem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010