miercuri, 22 decembrie 2010

Acoustic or not v1 and gifts

Ma aflu intr-o pauza necesara de curatenie... pentru ca sunt racit si nu mai pot .. tre sa ma asez si sa imi calmez nasul.. nu prea e bine sa faci curatenie racit.. chiar daca sunt cu mult mai bine, tot tre sa il suflu tot timpul daca stau aplecat sa fac curat...

Anyway... trecand peste.. zilele astea mi-am amintit de faptul ca fetele abia asteapta cea mai mica ocazie/serbare/sarbatoare pentru a face cadouri... parca se activeaza un butonel (nu din cele doua si nici nasturelul de jos, altul) si direct catre mall pleaca cu portofelele si cardurile pregatite spunand "must buy gifts, must buy nice gifts"...

Am fost cu vara mea la shopping si era pusa pe fapte mari... adica... eu mi-am cumparat ceva, am iesit din magazin si am asteptat-o afara... bineinteles, am lasat pe cineva sa imi faca unghia mica, daca tot stateam degeaba... avea ochi frumosi.. oricum, m-a uimit pila aia.. 80 de lei.. ar fi minunata ptr unghiile mele pe parcursul anului 2011.. hint... in sensul ca va puteti lua voi si trec eu pe la voi si imi faceti si mie unghiile o data pe luna...

Asa.. ieseala asta mi-a amintit de alte fapte petrecute in trecut dar si de ideea ca parca la sfarsit de an lumea o ia razna... cumpara toate nimicurile pentru oricine.. pentru "prieteni" si vecini cu care vorbesc de 2 ori pe an cand se intalnesc in drum spre ghena... pentru colegi de liceu pe care nu i-au mai vazut de atunci dar acum au ocazia sa ii vada sa le dea un cadou...

Daca eram o persoana careia sa ii placa darurile astea insignifiante, as fi fost primul care ar fi dat un telefon pentru a aranja o jumatate de ora de iesire cu voi la o apa plata tocmai ca sa primesc cadoul respectiv... dar nu imi plac cadourile so... I don't care! Chiar si asa, imi plac lucrurile practice... un deodorant, un sapun lichid, un ajax de geamuri, 1 litru de ulei 10w-40 pentru Indy, etc.. chestii din astea ... dar chiar nu ma intereseaza, excludeti-ma...

Ah, daca vreti sa imi faceti un cadou, accept oricand masajele erotice si non-erotice, striptease-uri, etc... iar cadoul pe care il astept de la craciunita este un threesome.. asa ca.. aveti de unde alege cadoul pentru mine!

Buuuun... si acum ca am scapat si de cadourile de craciun ma intorc la curatenie si apoi poate revin... de fapt, nu mai revin ca nu mai am timp apoi...

Lansez insa o mica rubrica de azi... daca va place, imi spuneti... si am sa continui cu asa ceva... Se numeste: " Acoustic or not " ... azi avem partea 1 ... va voi prezenta aceeasi melodie in versiunea clasica si in versiunea acustica... Ramane ca voi sa spuneti care e mai buna....

V1.1 - classic All within my hands recorded live



V1.2 - acoustic All within my hands recorded live



Bai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010