vineri, 31 decembrie 2010

Acoustic or not v3

Ete ca va scriu si ultima zi a anului... si este ultimul articol pe care am sa il fac cu acoustic or not... pentru ca nu va intereseaza topicul vad... o sa vad si urmatoarele articole... ce vor fi probabil cu vreun subiect amuzant sau doar despre mine... daca iarasi nu primesc commenturi inseamna ca nu are rost mai incerc sa amuz lumea... si o sa imi vars linistit off-urile pe C4, blogul linistii mele personale si pe voi nu va mai tin la curent cu nimic...

Anyway... pe langa tema articolului, off-topic adica, aseara am fost prin Real ca orice roman ce lasa cumparaturile pe ultima suta de metri... bineinteles, sa imi cumpar de baut pentru minunata zi de azi, sa imi iau ceva de mancare pentru zilele ce urmeaza si sa ii iau mancarica si pisicutei mele... Si, pentru ca niciodata nu este suficient ceea ce avem, a trebuit sa revad unul din motivele pentru care urasc "sfanta" zi de azi, live and in color... ma rog, Ruffy m-a avertizat de pericol ca sa ma pot feri mai bine de un moment incomod, lucru ptr care ii multumesc... in fond, ce sarbatorim azi? nu raspundeti... este neinteresant oricum...

Oricum, aseara in real cautam un produs miraculos care sa imi puna tevile de scurgere in pericol... pentru ca de la parul lui Missy (in curand si de la al meu) si din alte motive teava mea se blocheaza... si tre sa o pompez mereu ca sa isi revina... si am zis sa imi fac de treaba azi si, pe langa o mica ordine si curatenie, sa "rezolv" si teava... eh... si am dat peste un produs de care mi-e frica sa ma ating.. tre sa imi caut manusile ... insa priviti poza... produsul asta este atat de bun incat nu are nevoie de reclama si nici macar nu are nevoie sa aibe totul scris corect pe eticheta, atat de "EFICENT" este !



anyway... realul si perla... greu de mers acolo fara sa descoperi vreo reducere de 4 bani, cartonul pe care e scrisa "promotia" a costat mai mult decat totalul reducerilor din acel balot de produse... in drum spre casa m-am intalnit si cu un bun prieten si a tinut si el sa va salute cu o craca ridicata!





asadar... tema articolului... nu e chiar acustica a doua varianta...e slow... insa e o melodie potrivita pentru ziua de azi... o zi in care voi bea maxim, voi manca maxim si sper sa mai fac 1-2 lucruri la fel de maxime... sa vedem ce vesti primesc... oricum, toate astea se vor intampla, la fel ca si anul trecut, in intimitatea casei mele, doar eu si cu Missy si cu dorinta de a adormi pana in 12 sa nu aud festivitatile... ceea ce imi aminteste sa caut dopurile de urechi... anyway, la multi ani.. am auzit ca asa se zice... si enjoi the song... sa-mi spuneti care va place...


Varianta normala:



Varianta slow:




Gata.. la revolvere!... sfarsit de articole facute in 2010... un an la fel de "bun"... aproape ca si 2009... excelenta serie de ani... fabuloasi ani... nu se mai termina?

2 comentarii:

© Micutz @ 2007-2010