marți, 28 decembrie 2010

s-no-w

Uh.. just got home from coffee, beer and tea... interesanta ora... am iesit afara cu un scop dar.. din cauza zapezii am uitat.. si va trebui sa ies iar... lucru care nu imi place dar... trebe facut...

Suntem in apropierea sfarsitului de an... zile pe care nu le sufar, zile greu de suportat... nu mai zic de nopti... dar ciudat este faptul ca nu sunt chiar asa de deprimat pe cat ma asteptam... mai mult plictisit... poate e semn ca deja incep sa-mi accept calea, drumul, alegerile, etc... insa nu o luati ca pe un lucru bun, inca pot sa va fac cu ou si cu otet daca nu imi convine ce-mi spuneti in perioada asta...

Azi a dat iar zapada... multa rau... dar e bine... macar nu mai e noroiul ala pe care il urasc.. sper sa tina cu zapada asta cateva zile bune... poate sub o plapuma alba nu o sa mai conteze nimic, poate ne impurateste si pe noi... is that even a word?! who cares??? yeah... anyway... stiti voi ce am vrut sa zic...



E bine ca ninge pentru ca, pentru prima oara in ani buni de zile, mi-am luat ghete de iarna... si daduse o zi de zapada.. si eram total nemultumit de pretul dat pe ele... in sensul ca rationamentul lei platiti pe fulgi de zapada calcati era total nemultumitor... azi insa am calcat binisor pe nameti...

Insa am o mare problema cu ei... doua de fapt... in principiu s-au mai marit cu un numar , s-au lasat... a doua e ca.. scartaie domne... ma duc afara si, cum pun piciorul peste nea, scartaie... peste nea vecinul din bloc... si cand pun si piciorul in zapada scartaie si mai rau... so... nu stiu ce sa le fac... sa ii duc la nea... ma scuzati, am ragait... sa ii duc la nea vanzatorul sa mi-i schimbe nu cred ca o sa mearga... sigur va face urat... mai urat decat era in pozitia de grimasa normala a chipului sau...

In fine.. vad eu ce fac... sper doar sa nu imi faca probleme in cadrul activitatii mele noi, in cadrul noii mele afaceri sezonale... n-as vrea sa am probleme si sa nu pot produce bani din cauza lor... adica, pana la urma, e ok daca scartaie, dar sa nu imi faca alta probleme si sa nu pot sa fac treaba.. mai ales ca e mult de facut... astfel am sa postez si o reclama aici... ca sa fac vanzare... deci mare atentie:



Luati de poftiti sa cumparati! Este destul pentru toti... am material gramada.. tocmai ce am vazut ca mi-au venit cateva masini pline de material afara... asa ca... pe rand ca e destul pentru toti... pot sa va fac chiar discount ptr cantitati mari... 5 la 1 leu daca luati peste 69... adica primiti 69 si imi dati 23 de lei ... hmmm.. stai ca asta e alta afacere... uhmm.. ok deci... reformulez... primiti 69 de bulgari ptr 23 de lei si apoi, fiecare 5 costa 1 leu... therefore 74 inseamna 1 69 mic si 5 bulgari... hmmm... iar am stricat totul la sfarsit... ma rog... voi veniti ca putem negocia linistiti! ho ho ho!

Ce pot sa va mai zic? astept cu nerabdare sa treaca zilele astea pe care le urasc si sa ma pot ocupa linistit de treaba zilnic! E plictisitor maxim sa stai degeaba... va las cu o melodie placuta... si promit sa mai scriu si maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010