joi, 30 decembrie 2010

Acoustic or not v2

Bonsoir, prietenii mei nefrancezi... dupa cum am precizat ca revin si azi, am revenit si azi... multumiti? eh, fuck you too... anyway... azi avem articol simplist ... mic dar vizual mare... pentru ca are ce sa va incante ochisorii...

Sper sa comentati articolul ca daca nu , nu ma fac deloc categoria asta.. ca inseamna ca nu va place... si in ultima vreme nu prea m-ati mai comentat... si s-ar putea sa nu va mai scriu deloc.. ma mut cu totul pe C4 si sayonara (,prietenii mei nejaponezi)!

Ce sa va mai spun? m-a nemultumit total mosu` (nu murise?!?!?)... mi-a adus niste paharele cu vacute... cu dedicatie de la verisoara mea, miss Teeeooooooo Parker... si am primit sarmalute si salatica cu dedicatie de la my mother... dar cam atat...

adica... tot anul stau si ma rog mosului, in genunchi chiar, sa imi aduca si mie un dar, unul singur si nimic... ah.. se vede ca mint chiar si pe blog?! hmm.. ok... fie, nu m-am rugat dar.. m-am gandit ca poate imi va aduce si mie ceva special... am trecut eu in articolele precedente unele idei de cadouri.. chiar erau pe bune.. si nimic...

In fine.. a venit momentul magnific de a va arata clipurile de azi... sau vreti mai bine sa stiti ce vroiam de fapt cadou anul asta?!.. bine.. hai sa va spun... nu, totusi... e tarziu.. hai sa terminam repede cu melodiile...azi va dau play unei melodii ale trupei "la roux", care se traduce, my good french friends, ca: "rosul", nu ca "la rosu".. daca era "la roz", mai ziceam.. dar "la rosu"? da-o incolo de iritatie!



deci... ma gandeam totusi sa nu va tin in asa suspans si sa va arat ce vroiam de xxx-mas... dar hai totusi sa va dau play la a doua melodie.. ca n-are rost sa va zic acum... ca pierdeti ritmul muzical si nu mai faceti diferenta... piesa incepe pe la 1:30...



Ce ziceti? care va place mai mult? prima, cea normala? sau a doua, cea acustica? Dar cadoului meu de craciun care credeti ca ii va placea mai mult? Ca poate mi-l aduce mosul pana la urma... si sa stiu care varianta sa ii arat... deci... uitati-va la fata ei si spuneti-mi ce si cum... multumesc amabil!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010