luni, 19 octombrie 2009

Apa sau plastilina?

Bonjour, cunostintele mele! Azi va prezint o idee ce nu imi apartine.. E scris de o draguta fata din Campina ce ma intriga cu misterul ei si cu felul de a spune lucrurilor pe nume... O cheama Andreea iar daca vreti ID-ul ei de mess, ghinion!... Cu toate astea va puteti lasa ID-ul vostru si ea va considera posibilitatea de a va integra in lista ei de cunostinte... Si acum sa va prezint ce a scris stimabila domnisoara:


Da, astazi m-am gandit ca sufletul ar putea fi comparat cu o bucata de plastilina. La inceput este neted, asemenea plastilinei din cutie si cred ca seamana cu o sfera...

Imediat apar modelatorii...
De aici, depinde de 'plastilina' cum se lasa modelata... Sunt bucati de plastilina sfarmicioase si uscate care se modeleaza greu si trebuie sa le framanti bine, chiar sa si sufli in ele. Sunt bucati foarte bine inchegate si oarecum elastice care trebuie incalzite bine pentru a vedea un rezultat sau sunt bucati care se modeleaza usor si care se mai si lipesc de degete... de talpi si de tot ce-i in jur.

Uneori, bucata se ascute asemena capului lui Oblio... uneori se face baston care poate deveni ata... (in functie de cum e sau vrea modelatorul). Alteori se incearca o revenire la sfera dar e greu sa redevina neteda, pentru ca raman amprentele palmelor sau talpilor.

Culoarea... Cu siguranta, bucata de plastilina are culoare. Sunt convinsa insa, ca se modifica si culoarea asta, in timp. Poate deveni mai vie sau mai pala, calda sau rece... in functie de culoarea sufletului-plastilina cu care se amesteca sau e amestecata.

E interesant ca sunt modelatori care apar si se chinuie sa schimbe ceva la forma si nu reusesc si sunt modelatori care pot face minuni doar dintr-o privire sau un cuvant, fara sa atinga. Mai pot fi modelatori atrasi de culoare dar care se plictisesc repede, sunt modelatori stangaci... da, sunt modelatori stangaci. Acei modelatori sunt cei mai surprinzatori artisti; niciodata nu se stie ce va iesi din bucata de plastilina care le-a iesit in cale.

In fiecare zi avem bucati de plastilina in buzunare, in fiecare zi framantam sau modelam mai multe bucati... fara sa ne dam seama ca mai e cineva care ne poarta in buzunaru-i.



Deep, huh? Makes you think? Probably , if ya have za brain, arrrr... Si acum ar trebui sa adaug si eu cate ceva... nu imi sta in fire sa nu comentez...

Asadar... v-ati dat seama ca ea vorbeste tocmai despre plastilina, nicidecum la figurat...

Bun... si acum sa comentez si pentru oamenii inteligenti... Legat de modelare.. am ajuns la concluzia ca e greu si inutil sa modelezi un om... pentru ca acel om are deja un tipar pe care il urmeaza... cu cat incerci sa modelezi pe cineva dupa gustul tau, cu atat il indepartezi si ii tai din libertate...

Fiecare om e diferit, nu exista 2 la fel... fiecare om are gusturile, placerile si tendintele lui... Oricat de bine te-ai simti cu un om, nu il poti face sa fie si mai placut... Accepta-i felul de a fi sau indeparteaza-te... Din propria experienta, pot spune ca fetele accepta a doua varianta... iar baietii nu accepta niciuna dintre ele...

Cat despre modelarea mea de catre alte persoane... este un lucru, practic, al naibii de imposibil... Sa luam un exemplu practic... intr-o relatie, persoana spera ca ma poate modela sa nu ma mai uit dupa fete pe strada... asta pentru ca nu am fost cuminte in prima parte a relatiei... insa... in a doua parte a relatiei, fiind copil cuminte, tot ma uitam dupa fete pe strada.. asta nu inseamna ca nu am fost fidel... ci doar ca am privit... schimbarea la fata a avut loc pentru ca eu m-am decis sa fiu doar al ei... nu ptr ca asa a vrut ea sa ma modeleze... insa de uitat ma voi uita mereu ...

In plus de astea.. modelarea este doar temporara... te poti chinui sa slefuiesti un diamant si tot va fi cineva care iti va da planurile peste cap si va face din diamantul ala o simpla piatra ce ii convine acelei persoane mai mult...

Cat despre modelat, mai bine modelezi o piatra decat un diamant... cineva mi-a spus ceva de genul: decat sa-ti iei un tort si sa manance toti din el mai bine iei un kkt si il mananci singur... referitor la persoana langa care sa iti petreci restul vietii, cum e missy in cazul meu... bine, era mult alcool in sangele acelei persoane in acel moment dar nu ii contest spusele... so... diamant, piatra, tort, kkt, plastilina... orice vei incerca sa modelezi, tot va distruge cineva la un moment dat... parerea mea... deci nu incercati sa va faceti planuri cu nicio plastilina... daca tot trebuie, purtati un amarat de cauciuc deasupra....

De ce sa modelezi pe cineva cand mai simplu e sa te modelezi pe tine? Start with the man in the mirror, vorba lui Michael, linisteasca-se in placerea eterna in care se afla acum...

Concluzia: modelarea unui om e similara cu modelarea apei... o faci bine cand e inghetata dar e clar ca se va topi la loc ...

Tu, cititorule indiscret, ce parere ai ?

3 comentarii:

  1. interesante analogiile, dar tine mai mult de culoare. tu ca persoana nu ai cum sa te schimbi doar pentru ca vrei, iti trebuie un model, fie apa sau plastelina. Ca sa continui si eu cu analogiile, doar forta gravitationala nu e de`ajuns sa modelezi, plus ca, mai intra in calcul si alti factori...in cazul apei...frigul. Poate nu are relevanta ce`am aberat eu aici...unu lucru e sigur: you're not alive unless you're livin'

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca stai suficient de mult timp langa o persoana, ea va prinde din deprinderile tale iar tu din ale ei. Modelarea indirecta, nu? E proverbul ala cu lupul "Lupul isi schimba blana, dar naravul ba." In ziua de astazi poti modela un lup...de ce n-ai putea un om? Chiar si pentru cat ai tu nevoie. Cat despre oamenii indigo...eu cred in ei.
    Apa cu acuarele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oamenii nu-s nici apa, nici plastilina.

    Oamenii sunt facuti din carne. Orice intanta si stimuleaza simturile ii poate "modela", fie ca sunt niste craci misto, fie ca e un bici.

    asta-i the key.

    Ridimentar, stiu. Dar foarte true.

    Restul e vb de bani, sau interes (interes nu ins. neaparat bani
    ), pt ca totul e un schimb si nimic nu vine moka. Chiar si efectiunea cere la schimb afectiune/grija...

    deci faza cu apa/plastilina... e... manuela/.//

    RăspundețiȘtergere

© Micutz @ 2007-2010