vineri, 2 octombrie 2009

Gauri si batraneti

Neata blogule! M-am trezit si eu.. de fapt, m-a trezit vecinul iar... cred ca va trebui sa ma duc cu 'memory stick'-ul intr-o dimineata sa il trezesc si eu pe el... de fapt, cred ca problema sunt eu... cand stateam in eroii revolutiei, vecinul meu de deasupra isi facea vila in apartament... in fiecare zi mai spargea, mai gaurea cate ceva... aici in tineretului, nepriceputul meu vecin, acelasi care vroia sa opreasca apa incercand sa sugrume teava sparta cu cheia franceza, imi tot gaureste zilnic.. ma intreb ce naibii gaureste atat si unde are loc de atatea gauri de dat... eu inteleg ca vrea sa aibe in casa mai multe gauri ca ma-sa dar... devine ridicol... evident, m-am referit la cum are ma-sa gauri in casa... nu va ganditi exact la ceea ce m-am referit eu.. ci la ceea ce era evident...

Bine, toti barbatii au mania de a gauri ceva... si cand nu ai femeie, dai in pereti... asta ar trebui sa fie o vorba batraneasca... doar vine de la un batran... amr 23 si vine ziua mea.. fac impresionanta varsta de 27 de ani... ha... rad in fata celor care credeau ca nu voi atinge anii astia... si plang pe la spate ca am reusit sa ii ating... am zis ca varsta de 50 e cea mai potrivita de a da coltul? da.. intr-un vechi articol... acum zic ca 25 ar fi fost suficienti...

"mi se scoala in fiecare dimineata.. asta nu inseamna ca e o placere sa faci pipi rezemat de perete ca sa creezi unghiul necesar ca sa atingi bolul urinar"... asta am spus adineauri cuiva pe messenger... mi-a spus ca e irascibila... si, in cazul unei noi relatii, cum are ea, i-am spus ca irascibilitatea e de fapt o presimtire... si am ajuns iar la discutia despre faptul ca fiecare barbat inseala... si ca e ceva absolut normal... in timp tre sa alegi, libertate sau loialitate... sau le combini... pe masura ce relatia avanseaza sexul e de nevoie, rareori de placere... si ea a spus ca daca ti se scoala inseamna ca e de placere... de asta am venit cu replica de mai devreme...

Ieri m-a durut pentru prima data operatia in sensul ala batranesc de "schimbare a vremii"... cum m-am dat jos din pat, da, am fost la baie.. apoi m-au luat cateva impunsaturi care au devenit ceva obisnuit tot restul zilei... oare s-a schimbat vremea? n-am apucat sa ma uit.. aseara era racoare afara.. am iesit doar dupa tigari... nu am stat insa sa simt vremea... asta pentru ca sunt practic, nu vreun poet gay sa admir vremea si sa si scot cateva rime despre ea... eh, poate ma inteapa ca nu se mai suporta operatia in mine... pacat ca nu am cum sa o donez si sa scap de ea... sau poate e inca urmare de la bowling...

Ha ha.. am fost la bowling... am facut miscare.. in afara de faptul ca am simtit ca s-a rupt ceva in mine cand am aruncat prima greutate rotunda catre popice, a fost destul de ok... Un scor de 103 pentru a treia partida jucata ever e destul de ok, zic eu... nu? A doua partida facusem 94 parca si am pierdut.. la 3 popice distanta... insa a doua runda m-am revansat.. dupa ce m-am obisnuit cu bilele si cu durerea operatiei... ceea ce a urmat insa in zilele de dupa joc e clar un semn al batranetii si al muncii la calculator... am avut o febra muschiuloasa de de-abia mergeam... deh, cand esti batran si nu faci miscare, muschii ti se si atrofiaza... si cand ii pui sa forteze si sa arunce o bila catre niste chestii de lemn, e semn clar ca esti debil... asta insa nu inseamna ca nu am sa mai joc.. din contra.. abia astept sa mai dau o bila... copiii care se drogheaza sa nu citeasca ultima mea remarca... ma refeream la bila de bowling... bowling se citeste baoling, nu? eh.. gay-ii sa nu citeasca ultima mea remarca... tre sa fac urgent asigurarea la masina... altfel nu o sa mai pot juca popice cand sunt la volan... sunt singurul care are o placere nebuna sa accelereze cand vede 10 insi trecand strada pe unde nu trebuie? probabil... but u know... I'm a player... an old player dar nu conteaza... gata.. pa, blogule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010