sâmbătă, 10 octombrie 2009

It's alive!

Am o veste minunata... am primit azi dimineata un telefon minunat ce aduce o minunata veste minunatilor de voi si arhi-minunatului de mine... nu-i asa ca va simtiti deja... excelent? ha.. credeati ca o sa zic iar minunat? ei bine, nu! si faptul ca pot sa va spun "nu" e deja minunat! hai ca mi-a iesit minunat inceputul asta minunat.

Asadar... lume si iar lume... adunati-va sa va zic vestea cea buna... imi savurez cafeaua si tigarica acum... partea 1, cea de dimineata... nu, nu asta e vestea magnifica... ce vedeti voi minunat in faptul ca imi beau cafeaua? .. desi, intr-adevar cafeaua de azi este minunata... revenind la subiect... cum am mai zis... am primit un apel telefonic dimineata caruia i-am raspuns, ceea ce este uimitor avand in vedere ca eu dormeam in acel moment si dupa el iar telefonul era pus pe silent mode...

Eh... vestea minunata este aceea ca: d-nul Marinescu s-a intors !!! Nu nu nu.. nu murise... era plecat in concediu... ceea ce nu stiti voi despre el este faptul ca , fiind atat de bogat, nu are nevoie sa munceasca... si munceste ca voluntar... mi-a zis sa nu va spun... dar lucreaza ca voluntar la un spital de operatii estetice... si anume in sectia de post-testare a sanilor operati... exact... dupa operatie fiecare femela este dusa la el unde el va testa fiecare san bionedegradabil in parte si se va asigura ca nu va pati nimic in caz de impact, trageri, apasari, muscaturi sau leleficari... evident, marineficari...

Ei bine, a revenit... m-a simtit probabil cum ca imi pierd controlul... probabil mi-a citit celalalt blog... si a simtit nevoia sa revina sa imi tina companie si sa ma puna inapoi pe picioare... pot spune ca si eu aveam nevoie de el... dar nici nu puteam sa ii spun, nu-i asa? ar fi fost un semn de slabiciune psihica din partea mea...

Pot spune ca deja ma simt mai bine stiindu-l aici... parca se intrezarea soarele mai devreme cand am iesit dupa zahar, chiar daca era total plin de nori cerul.. da, bea cafeaua foarte dulce el... pentru a-i media organismul foarte amar... am pofta de scris, cafeaua este pur si simplu mai buna acum, tigarica se simte in adancul pieptului meu, langa inima mica si neagra... cu toate astea.....



...scuze de intrerupere, l-am ascultat povestindu-mi despre istoriorele tipelor bustumflate ce au intalnit baieti circumcizati... tocmai imi citise ultimul articol legat de circumcizie si ii era lene sa lase comentarii... asa cum multi dintre voi faceti... comentati live sau pe mess in loc sa participati la discutie... dar pe dnul Marinescu nu am cum sa ma supar... ziceam... cu toate astea.. sper sa ma ajute mai mult si mai mult de acum incolo...

Cu toate ca acum ma chinuie oarecum.. cu o melodie pe repeat... si anume "Ain't it fun" , cover al The Dead Boys , facut minunat de maestrii de la guns'n'roses... vers perfect: "Ain't it fun when you feel like you just gotta get a gun, Ain't it fun when you know that you're gonna die young " ... atat de caracteristic rautatii dnului Marinescu...

Pe scurt va spun despre ce a mai facut el... a fost in tarile calde unde si-a vizitat nenumarate foste paciente, a vazut parisul unde a fumat iarba de pe langa turnul eiffel, a fost in olanda unde a fumat lalele, a fost in rusia unde a fumat vodca, a fost in state unde si-a marineficat femei grase si celuloase si in suedia de unde a venit cu un fetis pentru pistrui... da.. ciudat, nu? si voi credeati ca eu sunt ciudat ca imi plac piciorusele micute... citez: "dupa ce numar toti pistruii se ridica si sta asa 3 zile"... minunat, nu? eu as zice ca nu... o ora ar fi suficient... asta decat daca ai nevoie sa o faci cu toate femeile din fiecare scara a blocului in care locuiesti... daca stai la casa esti dus... vorba aia, or sa te doara mainile... de aceea i-am impus sa imi lase mie toate femeile pistruiate... n-as vrea sa ma intepe ceva cand imi fac dus... pana face curba spre toaleta dnul marinescu cand intra peste mine in baie sa isi faca nevoile...

E foarte fericit ca aici e racoare... se saturase de atata soare... din ochii lui superbi caprui acum ii are galbeni... de-aia probabil am visat eu diavol cu ochi galbeni... am scris intr-un articol precedent.. cred ca tot pe blogul asta... Pielea caramizie insa arata super bine pe el... si nu ma refer la culoare, ci la sablonul de caramida pe care il prezinta pielea lui catifelata...

Din pacate va trebui sa inchei articolul asta mai repede... tre sa ma duc cu a mea mama si cu al meu frate si cred ca il voi lua si pe dnul Marinescu sa ne ajute sa cumparam niste materiale de constructie... dnul Marinescu insa are ceva sa va spuna asa ca am sa il las pe el un pic la calculator pana ma dusuiesc eu cu lele... la revolvere, oameni buni !

Buna ziua, dragi fosti tovarasi!
Am revenit sa il ajut pe Micutz sa redevina zeul suprem care a fost si va fi, forever and ever, asa sa se faca voia mea! Tin insa sa va multumesc pentru comentariile aduse acum un an... stiti voi, un comentariu imi prelungea durata de viata cu 10 zile... am sa va spun, tradatorilor, cum ca acela a fost un test... 3 comentarii doar.. unele dupa ce as fi fost presupus mort... o sa am grija de voi.. dupa o viata extrem de frumoasa sa va chinui eu in infernul meu propriu... nu, nu sunt Lucifer.. el nu exista.. eu sunt singurul infern... iadul meu se numeste "Sillicon Ville" si nu este caracterizat de flacari... ci de silicon... masculii vor avea n implanturi cu tate , in asa fel incat sa nu se mai poata bucura vreodata de un san al vreunei femei si vor avea parte de hernii inghinale majore in asa fel incat sa isi calce pe pretioasele bijuterii in mers... femelele vor avea sani cupa Z, sa ii care toata ziua si vor avea 2 mari penisuri din silicon in talpi... Asta doar daca nu cumva va caiti printr-un comentariu adresat mie, nicidecum blogului zeului suprem Micutz. Va multumesc pentru atentie si sper sa ma ascultati... Nu este un test, nu este o gluma!
G'bye, smintitilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010