joi, 15 octombrie 2009

Fade To Black

Unavailable for 2 damned days... yep, still drunk... cred ca e primul articol pe care il scriu in mod alcoolizat... cu un deget pe backspace si cu celalalte scriind... ptr ca gresesc prea mult.. am observat asta din prima linie scrisa...

M-am gandit eu bine in astea 2 zile in care nu am fost in atentia nimanui ( nu am fost niciodata in atentia cuiva, de ce sa fiu acum?) si am zis sa ma retrag din viata publica...

Ma gandeam sa inchid blogul asta.. ca sa nu mai fiu tentat sa scriu.. dar ce rost are? lasa ca scriu pe celalalt... chiar daca v-ati saturat de mine blogul va ramane aici... Adica.. daca tot sunt pe scena si va arunc cate ceva , totusi, sa nu va arunc cu boxe, amplificatoare si microfoane.... si-asa nu aveti habar... si nici nu ati vrea sa aveti habar...

Ma gandeam sa nu mai intru pe adresele de mess obisnuite... dar ... de ce? .. am sa intru doar ca nu vad rostul de a fi available decat unor anumite persoane... exact, persoanelor care depind de mine... work related... asa ca... mai simplu sa nu fiu online si celorlalti.. de ce as fi?

Pot spune ca o zi de whisky si una de vin rosu iti dau multe argumente sa reflectezi... si aveam nevoie de pauza asta... ma pierdusem... am luat unele decizii zilele astea... stiu, nu e bine la bautura... si ce daca? e a mea viata, nu a voastra... nu va convine, faceti-va un prieten sau o prietena bosumflabila....!

Wait.,.,.,where's my glass? there it is... lying on the floor... similar to me... well.. who cares?

Rupt de lume o zi intreaga... am adormit in dimineata... m-am trezit tarziu... si m-am culcat la loc... m-am trezit iar... si am terminat zuma's revenge while drinking... no, zuma wasn't taking revenge while drinking... I was the one wearing the glass... zuma was wearing my balls... or stones... telefoanele inchise, messurile inchise... watching movies, eating and drinking... si apoi m-am uitat la tv.. si acum scriu.. si apoi iar tv si apoi iar somn... maine vreau sa muncesc... sa vedem insa la cat ma voi trezi... hopefuly never...

Sunt foarte tentat sa deschid mijloacele de contact dar cum sunt un om cu principii si mereu fac ceea ce imi propun si tine numai de vointa mea , nu am sa le deschid... abia maine dimineata voi intra iar in contact cu lumea voastra....

Sunt decis insa sa va lipsesc... voi fi available numai rareori... for who needs me...

Intamplarile din ultima vreme mi-au aratat a mia oara ca zeul suprem Micutz nu poate avea incredere in nimeni... si de ce ar trebui sa aibe? doar ptr ca asa simte? neah... mai bine se lipseste... tacerea este atat de zgomotoasa uneori... nu mai aud pe nimeni dar ma aud gandind... nu e un sentiment deloc placut... sau poate nu am baut indeajuns...

Din tot trecutul nu mai vezi lucrurile placute... ajungi sa te uiti la poze si casete ca sa iti amintesti ca hey, uite si un lucru placut... numai ca , la un momendat, nu mai ai nevoie sa ti se reaminteasca lucrurile placute pentru ca sunt demult apuse... insa prinzi orice moment neplacut si iti aduce in imagine numai elemente urate... banuiesc ca e un lucru absolut uman... mi se pare insa inuman sa le simti de doua ori apasandu-ti gandurile... si asta mi se intampla mie... de asta nu voi mai suporta nimic...

Am mai avut o incercare sa ma elimin din intamplarile altora... si am stat 3 luni aproape dat disparut... fara sa fiu vazut la fata... multa munca si iar munca si atat... am zis ca poate mai merita incercat... insa observ ca nu...

De fiecare data cand am incercat sa ajut pe cineva si sa fiu om cu o alta persoana toate s-au intors impotriva mea... si atunci de ce sa ma mai zbat? Am sa ajut lumea doar daca stiu ca ceea ce fac ma va ajuta si pe mine...

Aseara whiskyul nu a avut succes... mai rau mi-a facut... azi vad ca vinul imi face bine.. dupa numai 9 ore de stat treaz, so to speak, simt ca ma ia somnul.. ceea ce este excelent... cu telefoanele inchise si calculatorul inchis sper ca voi dormi fantastic de bine...

Observ insa faptul ca neglijez pe cineva... nu pe dnul Marinescu.. l-am trimis departe... pe Missy... nu am mai intins patul si nu a mai dormit cu mine... si vad cum ma priveste... o sa am mai multa grija de ea... adevarul e ca... nici pe ea nu o suport in starea in care sunt... suport doar somnul.. si o perna sub cap si una peste ca sa pot dormi in liniste.... sper sa o suport si pe ea curand.. nu vreau sa intre in starea mea si sa vad cum se comporta o pisica deprimata...

Nici nu mai stiu cum sa ma simt... furios, dezamagit.... inseamna ca are efect tot ceea ce stiu sa fac de 2 zile... Macar am invatat un lucru bun acum , sa zicem, un an... un distonocalm te ajuta sa dormi, nu gluma... macar poate ma pun la punct cu energia dupa zilele astea...

Incredibil cate backspace-uri am dat... imi amintesc ca am mai plecat o data de la ziua mea dupa ce am baut 2 pahare full de whisky simplu si , ajuns acasa, am intrat un pic pe mess... si cu o mana scriam , cu cealalta stergeam... cam asa e acum... dar.. e bine...

Totul trece, totul se duce ... e inevitabil... clar nu ma voi mai expune in niciun fel de acum incolo... probabil il voi chema inapoi pe dnul Marinescu ca sa am cu cine vorbi... sa nu uit sa vorbesc... casierele de la banca ma vor ajuta si ele... vanzatoarea de la magazin la fel, chiar daca e un "luati si bonul" si eu sa zic "nu am nevoie, mersi, pa pa".... e suficient sa incununeze o zi de discutii....

Inca o zi trecuta... si nimic implinit... way to go , eu !... so what? WHO CARES?





Metallica - Fade to black lyrics

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Micutz @ 2007-2010